VTEX extinde portofoliul de clienți și operațiunile pe piața din Germania

VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, a fost selectată de OBI, unul din principalii retaileri multinaționali pe segmentul Do It Yourself (DIY), cu sediul în Germania, pentru accelerarea capacităților de comerț digital ale acestuia. VTEX extinde portofoliul de clienți și operațiunile pe piața din Germania

Implementarea noii platforme s-a întins pe o perioadă de 18 luni, timp în care procesele de business au fost automatizare, a fost simplificată infrastructura necesară operațiunilor de comerț digital și îmbunătățită experiența clienților.

Folosind avantajul oferit de platforma de comerț VTEX, OBI și-a integrat canalele de ecommerce, cele 349 de magazine fizice de pe teritoriul Germaniei, dar și vânzătorii terți, într-o singură platformă tranzacțională. Această integrare extinde oferta de produse comercializate de retailerul german și asigură clienților o experiență de cumpărături adaptată nevoilor lor prin integrarea opțiunilor de livrare și ridicare a produselor. Cu magazinele fizice integrate la nivel național, clienții își pot prelua comenzile plasate online în doar două ore de la înregistrarea acestora.

„Ne dorim să oferim clienților noștri o experiență unitară prin intermediul canalelor de vânzare și a partenerilor din ecosistem, iar tehnologia, baza platformei noastre, trebuie să reflecte acest lucru în mod direct. Platforma scalabilă VTEX ne-a permis să fim mai aproape de potențialul nostru inovator, să ne eficientizăm operațiunile și să ne adaptăm mai rapid la cerințele în schimbare ale pieței”, a declarat Tim Engler, Senior Vice President, responsabil pentru IT în cadrul grupului OBI.

„Prin migrarea pe VTEX am înlocuit platforma noastră de comerț digital, lansată acum mai bine de 10 ani, cu una modernă care ne oferă capabilități strategice de tip marketplace și deschide ecosistemul nostru către vânzători terți. În același timp, am văzut o creștere semnificativă în agilitatea și capacitatea echipei noastre de a răspunde la solicitările clienților, dar și a nevoilor din piață. Ciclul de dezvoltare și implementare pe platforma VTEX este semnificativ mai scurt, în comparație cu soluția noastră anterioară monolitică, ceea ce ne oferă mare încredere pentru o lansare internațională rapidă și implementarea de noi funcționalități”, a completat Tim Engler.


Citește și VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital

Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelerează procesul de...
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează...

De la migrarea pe platforma VTEX, OBI a văzut o mai bună experiență pentru clienții și echipele sale de dezvoltare, cu îmbunătățiri semnificative, care includ:

• Managementul unificat al magazinelor fizice și al canalelor de vânzare online: 350 de conturi independente conectate la un singur cont central.
• Creștere uniformă a traficului: Traficul către platforma VTEX a fost crescut treptat, în mod controlat, de la 1% la 100% în timpul lansării.
• Agilitate mai mare: echipele de dezvoltare OBI pot construi, testa și implementa în mod independent noi module și funcționalități care adaugă valoare utilizatorilor finali.
• Scalabilitate: platforma VTEX va servi drept bază pentru scalarea rapidă în diferite țări.

„Inovația este prioritară la VTEX și ascultăm atent nevoile companiilor, echipelor de dezvoltare  și a utilizatorilor finali. Acest lucru ne permite să anticipăm cerințele ce vin din partea retailerilor precum OBI și să devenim un partener de încredere pentru aceștia, prin oferirea unei soluții de comerț completă cu o arhitectură composable. Infrastructura noastră de comerț digital asigură creștere profitabilă pentru 2.600 de companii B2C și B2B din 43 de țări din întreaga lume”, a spus Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer al VTEX.

Rezultatele companiilor scot în evidență avantajele cheie ale VTEX, avantaje care includ o rentabilitate a investiției de 133%; creșterea afacerilor cu un randament mediu suplimentar de 17,1 milioane dolari și economii de 5,8 milioane dolari după migrarea de la o platformă comercială veche la VTEX.


 

VTEX: Cum pot atinge retailerii obiectivele de profitabilitate în 2023
VTEX: Cum pot atinge retailerii obiectivele de profitabilitate în 2023
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează...
VTEX îl numește pe Cătălin Vlădescu Head of Sales & Marketing pentru Europa de Est
VTEX îl numește pe Cătălin Vlădescu Head of Sales & Marketing pentru Europa de Est
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează...
Auchan, parteneriat cu VTEX pentru dezvoltarea magazinului online
Auchan, parteneriat cu VTEX pentru dezvoltarea magazinului online
Auchan România demarează un parteneriat cu VTEX, platforma enterprise de comerț digital, prin care va integra noi...
VTEX anunță a treia ediție a programului Accelerator pentru comerțul colaborativ
VTEX anunță a treia ediție a programului Accelerator pentru comerțul colaborativ
VTEX, platforma enterprise de comerț digital, lideră în accelerarea transformării comerțului din America Latină,...