VTEX: 65% dintre retaileri s-au promovat pe social media, doar 17% mai apeleazǎ la “reclame convenționale”
Într-un peisaj în continuă schimbare, 65% dintre retaileri au ales platformele social media ca principal canal de promovare, subliniind eficiența platformelor digitale în creșterea vizibilității și a interacțiunii cu consumatorii, arată un studiu VTEX realizat împreună cu MKOR.
Studiul oferă o privire detaliată asupra schimbării comportamentului de marketing - şi nu numai - în retail. Conform datelor, doar 17% dintre retaileri mai apelează la publicitatea convențională, cum ar fi televiziunea și presa scrisă, confirmând declinul acestor metode tradiționale în favoarea canalelor digitale, care permit un ROI (rentabilitatea investiției) mai precis și o targetare mai eficientă.
De asemenea, 42% dintre retaileri consideră competitivitatea acerbă cea mai mare provocare în piață, ceea ce indică o nevoie de inovare și digitalizare constantă pentru a menține relevanța într-un sector dinamic. Un procent de 33% dintre respondenții studiului au subliniat cǎ sunt îngrijorați de rata mare de abandon a coşului de cumpǎrǎturi.
VTEX (NYSE:VTEX) furnizează o platformă enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își conduc toate operațiunile din propriul univers de comerț. VTEX asigură clienților săi calea spre succes, contribuind la accelerarea dezvoltării afacerilor lor prin furnizarea unei soluții complete de comerț, marketplace și OMS. Suntem alături de companiile din toată lumea și le sprijinim în procesul lor de dezvoltare, gestionare și furnizare a unor experiențe native și avansate de comerț B2B, B2C și de marketplace. Contribuția noastră se măsoară în obținerea unui time-to-market extrem de rapid și fără complicații. În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a peste 2.600 de clienți, printre care Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având peste 3.500 de magazine online active în 43 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2023).