VTEX: 65% dintre retaileri s-au promovat pe social media, doar 17% mai apeleazǎ la “reclame convenționale”

Într-un peisaj în continuă schimbare, 65% dintre retaileri au ales platformele social media ca principal canal de promovare, subliniind eficiența platformelor digitale în creșterea vizibilității și a interacțiunii cu consumatorii, arată un studiu VTEX realizat împreună cu MKOR. Doar 17% dintre retailerii care se promovează pe social media apelează la ”reclame convenționale”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Studiul oferă o privire detaliată asupra schimbării comportamentului de marketing - şi nu numai - în retail. Conform datelor, doar 17% dintre retaileri mai apelează la publicitatea convențională, cum ar fi televiziunea și presa scrisă, confirmând declinul acestor metode tradiționale în favoarea canalelor digitale, care permit un ROI (rentabilitatea investiției) mai precis și o targetare mai eficientă.

De asemenea, 42% dintre retaileri consideră competitivitatea acerbă cea mai mare provocare în piață, ceea ce indică o nevoie de inovare și digitalizare constantă pentru a menține relevanța într-un sector dinamic. Un procent de 33% dintre respondenții studiului au subliniat cǎ sunt îngrijorați de rata mare de abandon a coşului de cumpǎrǎturi.

VTEX (NYSE:VTEX) furnizează o platformă enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își conduc toate operațiunile din propriul univers de comerț. VTEX asigură clienților săi calea spre succes, contribuind la accelerarea dezvoltării afacerilor lor prin furnizarea unei soluții complete de comerț, marketplace și OMS. Suntem alături de companiile din toată lumea și le sprijinim în procesul lor de dezvoltare, gestionare și furnizare a unor experiențe native și avansate de comerț B2B, B2C și de marketplace. Contribuția noastră se măsoară în obținerea unui time-to-market extrem de rapid și fără complicații. În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a peste 2.600 de clienți, printre care Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având peste 3.500 de magazine online active în 43 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2023).

vtex platforma B2B B2C
VTEX: Modelul marketplace B2B a generat vânzări de 260 de miliarde dolari în 2023
VTEX, platforma enterprise de comerț digital pentru brandurile B2C și B2B, subliniază rolul crucial al adoptării modelului de marketplace-uri B2B...
VTEX extinde portofoliul de clienți și operațiunile pe piața din Germania
VTEX extinde portofoliul de clienți și operațiunile pe piața din Germania
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelerează procesul de digitalizare alături de VTEX, după...
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
VTEX: Cum pot atinge retailerii obiectivele de profitabilitate în 2023
VTEX: Cum pot atinge retailerii obiectivele de profitabilitate în 2023
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
VTEX îl numește pe Cătălin Vlădescu Head of Sales & Marketing pentru Europa de Est
VTEX îl numește pe Cătălin Vlădescu Head of Sales & Marketing pentru Europa de Est
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț, îl numește...