Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 23

Lidl extinde rețeaua Băncilor pentru Alimente
Lidl extinde rețeaua Băncilor pentru Alimente
20 martie 2021
1 minut
Progresiv
Rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente este o soluție concretă și sustenabilă la problema risipei alimentare. Sistemul implementat în...
Kaufland continuă programul „În stare de bine” și oferă finanțare de peste 4,87 milioane de lei
Kaufland continuă programul „În stare de bine” și oferă finanțare de peste 4,87 milioane de lei
19 martie 2021
2 minute
Simona Popa
Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC) lansează Apelul 1 pentru propuneri de proiecte 2021 în cadrul programului „În stare de...
Divizia Nestlé de produse alimentare din Europa folosește doar ouă de la găini crescute la sol
Divizia Nestlé de produse alimentare din Europa folosește doar ouă de la găini crescute la sol
18 martie 2021
2 minute
Simona Popa
Nestlé folosește acum doar ouă de la găini crescute la sol pentru Divizia de produse alimentare din Europa, îndeplinindu-și angajamentul...
European Food Group, 10 mil. € investite în reducerea amprentei de carbon și extinderea procesului de tehnologizare
European Food Group, 10 mil. € investite în reducerea amprentei de carbon și extinderea procesului de tehnologizare
15 martie 2021
2 minute
Simona Popa
European Food Group anunță că pe parcursul anului 2020 a investit 10 milioane de euro în proiecte de tehnologizare avansată a producției și...
Mondelēz își asumă reducerea utilizării plasticului virgin cu cel puțin 25%
Mondelēz își asumă reducerea utilizării plasticului virgin cu cel puțin 25%
10 martie 2021
1 minut
Simona Popa
Mondelēz International amplifică obiectivele pentru 2025 cu o nouă țintă: reducerea utilizării plasticului virgin în ambalajele rigide de...
Unilever renunță la cuvântul „normal” prin noua viziune
Unilever renunță la cuvântul „normal” prin noua viziune
9 martie 2021
3 minute
Simona Popa
Unilever anunță că va elimina cuvântul „normal” de pe toate ambalajele și din toate campaniile publicitare ale produselor de frumusețe și...
P&G și brandurile sale reduc plasticul virgin din ambalaje pentru a susține economia circulară
P&G și brandurile sale reduc plasticul virgin din ambalaje pentru a susține economia circulară
8 martie 2021
3 minute
Progresiv
Compania Procter & Gamble (NYSE:PG) anunță cele mai recente progrese pe care le-a făcut în ce privește ambalarea produselor sale în Europa,...
Kaufland și Lidl introduc un tip de bon fiscal, prietenos cu mediul înconjurător
Kaufland și Lidl introduc un tip de bon fiscal, prietenos cu mediul înconjurător
2 martie 2021
1 minut
Simona Popa
Începând cu luna martie, atât Kaufland, cât și Lidl, companii parte a aceluiași grup de retail, introduc treptat noul bon de casă ecologic...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
25 februarie 2021
3 minute
Progresiv
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Lidl susține importanța Educației Timpurii printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step
Lidl susține importanța Educației Timpurii printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step
18 februarie 2021
2 minute
Progresiv
Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională a lansat campania „Educația Timpurie este...
1...222324...30