European Food Group, 10 mil. € investite în reducerea amprentei de carbon și extinderea procesului de tehnologizare

European Food Group anunță că pe parcursul anului 2020 a investit 10 milioane de euro în proiecte de tehnologizare avansată a producției și reducerea amprentei de carbon. Mai exact, compania și-a reînnoit 70% din flota de transport și distribuție, cu 100 de autovehicule/autocamioane Volvo, cu standard Euro 6, categoria D, având nivelul cel mai scăzut de poluare disponibil în prezent, precum și înlocuirea a peste 80% din utilajele logistice cu unele pe sistem electric, îmbunătățind totodată și condițiile de muncă. European Food Group, 10 mil. € investite în reducerea amprentei de carbon și extinderea procesului de tehnologizare

Pe lângă îmbunătățirile la nivel de sustenabilitate, compania a răspuns nevoilor de adaptare la noile tendințe globale de integrare a tehnologiei în afaceri și a investit semnificativ în creșterea nivelului de automatizare a fluxului de producție. Noile tehnologii implementate au adus viteză, acuratețe și productivitate operațiunilor de manipulare a materialelor prin reducerea substanțială a riscului de deteriorare, conferind un impact real și durabil asupra producției generale. În industria alimentară, aceste tehnologii contribuie la evitarea contaminării, mai ales în contextul actual. Un alt beneficiu al acestor tehnologii constă în efectuarea unor munci și în condiții, de regulă, nefavorabile pentru oameni, cum ar fi temperaturile foarte mici sau foarte ridicate.

Potrivit reprezentanților grupului, sectorul privat și cel public ar trebui să colaboreze pentru a asigura dezvoltarea și reziliența noului mediu de afaceri.

„Din acest punct de vedere, ne-am asumat încă de la începutul activității noastre responsabilitatea de a investi constant pe piața din România. De exemplu, anul trecut, plățile pe care le-am efectuat către bugetul de stat central și local, impozite și taxe, au înregistrat o valoare de peste 110 milioane de euro”, spun aceștia.

Cu toate aceste dezvoltări și adaptări la „noua realitate” impusă de pandemie, European Food Group a reușit să își păstreze volumele de produse constante și a încheiat anul precedent fără nicio datorie la bugetele de stat. Mai mult, a înregistrat o ușoară creștere a exporturilor.

Depășirea provocărilor din această perioadă a însemnat pentru European Food Group o reorganizare a modului de desfășurare a activității. Necesitatea de a se adapta a deschis companiei ferestre noi către acțiuni de identificare a celor mai adecvate metode pentru dezvoltarea comercializării produselor și în mediul online, pentru a fi la curent cu noile trenduri de consum și pentru a susține în continuare modelul autohton de creștere economică.

 

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...