Kaufland și Lidl introduc un tip de bon fiscal, prietenos cu mediul înconjurător
Începând cu luna martie, atât Kaufland, cât și Lidl, companii parte a aceluiași grup de retail, introduc treptat noul bon de casă ecologic și durabil.
„Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultura durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se șteargă. Un alt avantaj pentru clienți este acela că eco-bonul este rezistent la apă și ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coșurile pentru reciclarea hârtiei”, explică reprezentanții Kaufland România.
Și în cazul Lidl, tehnologia privind noul model de bon se păstrează. „Acesta este rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi și nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. Bonul este reciclabil și atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie”, reiterează reprezentanții Lidl.
Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic.