Kaufland și Lidl introduc un tip de bon fiscal, prietenos cu mediul înconjurător

Începând cu luna martie, atât Kaufland, cât și Lidl, companii parte a aceluiași grup de retail, introduc treptat noul bon de casă ecologic și durabil. Kaufland și Lidl introduc un tip de bon fiscal, prietenos cu mediul înconjurător

„Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultura durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se șteargă. Un alt avantaj pentru clienți este acela că eco-bonul este rezistent la apă și ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coșurile pentru reciclarea hârtiei”, explică reprezentanții Kaufland România.

Și în cazul Lidl, tehnologia privind noul model de bon se păstrează. „Acesta este rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi și nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. Bonul este reciclabil și atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie”, reiterează reprezentanții Lidl.

Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic.


 

Paul Henri Kohler_presedintele ROMPAP
Paul-Henri Kohler, ROMPAP: Avem nevoie de reguli stricte privind gestionarea deșeurilor
Deși în ultimii ani a crescut gradul de conștientizare privind importanței reciclării, România încă se situează sub media europeană în...
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
Nestlé și Kaufland România își consolidează angajamentul față de mediu prin extinderea la nivel național a rețelei de colectare a...
Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Cum creștem performanța campaniilor cu „Înscrie Bonul”
Cum creștem performanța campaniilor cu „Înscrie Bonul”
Numărul trecut am discutat motivele pentru care a venit vremea să renunțăm la mecanismul de tip „Înscrie Bonul”. Știu însă că e un lucru...
Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat
Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat
Împreună cu PreZero, divizia de mediu a Grupului Schwarz, Lidl România introduce din 1 aprilie, pentru prima dată în sortimentul său de...