Lidl susține importanța Educației Timpurii printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step

Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională a lansat campania „Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe care Educația Timpurie le aduce în dezvoltarea copiilor și a societății. Lidl susține importanța Educației Timpurii printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step

Campania face parte dintr-un amplu proiect de promovare a Dezvoltării Copilăriei Timpurii, de conștientizare a importanței primelor 1.000 de zile din viața fiecărui copil și de asigurare a accesului echitabil și incluziv la servicii și resurse pentru Educația Timpurie.

Conceptul de Educaţie Timpurie face referire la educaţia oferită copilului de la naştere și până la intrarea acestuia în şcoală. Cea mai importantă perioadă pentru dezvoltarea creierului o reprezintă primele 1.000 de zile de viață, când se formează 80% din legăturile neuronale. În plus, cei 6-7 ani dinaintea începerii școlii constituie o etapă de pregătire pentru intrarea copilului în învăţământul obligatoriu, prin formarea capacităţii de a învăţa. Studiile arată că Educația Timpurie facilitează progresul individual al copiilor, deprinderile și cunoștințele dobândite devreme favorizând dezvoltarea lor ulterioară.

În cadrul campaniei „Educația Timpurie este iubire!”, cu susținerea Lidl România, Centrul Step by Step a lansat platforma online educatietimpurie.net, o sursă de informare complexă și gratuită, unde publicul larg poate aprofunda conceptele de Dezvoltare a Copilăriei Timpurii și Educație Timpurie. Site-ul este o resursă utilă pentru părinți care, în calitate de primi educatori ai copilului, sunt încurajați să folosească fiecare context și experiență ca oportunități pentru stimularea dezvoltării psiho-emoționale și intelectuale a copilului. De asemenea, platforma prezintă serviciile alternative ce pot fi implementate de comunitățile locale pentru a oferi copiilor și familiilor un mediu favorabil dezvoltării, și, în plus, oferă acces la interacțiunea cu profesioniștii din educație. 

Pentru a sprijini în continuare dezvoltarea Educației Timpurii în România, Lidl desfășoară până pe 30 iunie 2021 o campanie de donații la casele de marcat din magazinele sale din toată țara. Fondurile ce vor fi colectate cu sprijinul clienților vor fi direcționate către Centrul Step by Step pentru realizarea și distribuirea de resurse educaționale pentru părinți, pregătirea profesioniștilor din domeniul Educației Timpurii și promovare conceptului și măsurilor pentru susținerea Dezvoltării Copilăriei Timpurii.

Parteneriatul cu Centrul Step by Step se aliniază viziunii Lidl pe termen lung, de a contribui la un viitor mai bun pentru întreaga comunitate, prin investiții strategice în domeniul educației. Astfel, dezvoltarea unor servicii de educaţie timpurie şi îngrijire, în special pentru comunităţile defavorizate, acolo unde interesul pentru instruire este scăzut, iar rata abandonului şcolar este mare, reprezintă o soluție pentru oferirea de şanse egale tuturor membrilor societăţii. Accesul la educaţie asigură un bun start în viaţă, facilitează accesul pe piaţa muncii, la maturitate, şi implicit contribuie la reducerea sărăciei şi ştergerea discrepanţelor sociale.

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, entitate care cuprinde Lidl Discount SRL, Lidl Romania SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare Management SCS, a înregistrat o...
Penny aprovizionează magazinele cu primul camion electric Mercedes-Benz ajuns în România
Penny aprovizionează magazinele cu primul camion electric Mercedes-Benz ajuns în România
Camionul electric Mercedes-Benz eActros intră în operațiunile curente ale companiilor Step One Spedition și Penny România într-un proiect...
Lidl a investit peste 35 mil. lei în proiecte de responsabilitate socială, în ultimul an financiar
Lidl a investit peste 35 mil. lei în proiecte de responsabilitate socială, în ultimul an financiar
Discounterul german Lidl a investit în ultimul an financiar (1 martie 2021 – 28 februarie 2022) peste 35 de milioane de lei în programe...
Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 mil. euro pentru produsele furnizorilor români
Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 mil. euro pentru produsele furnizorilor români
La zece ani de prezență pe piața locală, Lidl prezintă un scurt sumar al activității în România și al impactului asupra economiei...