Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 18
Grupul Carrefour implică furnizorii în planul pentru reducerea emisiilor de carbon
11 februarie 2022
3 minute
În linie cu obiectivele sale de mediu, Grupul Carrefour își încurajează furnizorii care fac parte din Pactul Tranziției Alimentare, un...
Danone introduce ambalajele sustenabile și în categoria de produse pentru copii
10 februarie 2022
2 minute
Ca urmare a investiției de 4 milioane de euro realizată în 2021 într-o nouă linie de ambalare în fabrica din București, Danone introduce noul...
3 ambalaje ai reciclat și pe loc ești premiat
10 ianuarie 2022
1 minut
În perioada 15 septembrie – 31 decembrie 2021, Danone România, PENNY și TetraPak au desfășurat cea de-a doua ediție a proiectului „3...
Ursus Breweries și Engie Romania, contract de achiziţie de energie electrică 100% din surse regenerabile
20 decembrie 2021
2 minute
De la 1 ianuarie 2022, Ursus Breweries va achiziționa energie electrică 100% din surse regenerabile provenind în cea mai mare parte din activele...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Kaufland România introduce în premieră o componentă socială în programul de loialitate
22 noiembrie 2021
2 minute
Utilizatorii Kaufland Card digital pot vota ONG-urile pe care Kaufland România le sprijină cu 100.000 euro, o premieră care vizează cauzele...
Peste jumătate dintre românii care reciclează nu sunt interesați de reciclarea produselor cosmetice
15 noiembrie 2021
2 minute
61% dintre românii care obișnuiesc să recicleze în general nu reciclează și ambalajele produselor cosmetice, în timp ce 69% dintre cei care nu...
Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat
14 octombrie 2021
2 minute
Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse de tip...
De ce este importantă tratarea apelor uzate provenite din industria alimentară și cum alegi partenerul ideal din acest domeniu
5 octombrie 2021
4 minute
Apa este resursa esențială în procesul de producție al oricărui produs, cu atât mai mult în industria alimentară și a băuturilor....
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Sustenabilitatea în retailul alimentar, de la trend la implementare
4 octombrie 2021
3 minute
În contextul ultimelor dezastre naturale, atenția către sustenabilitate și implicit către produse sustenabile este o consecință firească, mai...
Kaufland România lansează prima campanie integrată anti-risipă alimentară
30 septembrie 2021
1 minut
Kaufland România lansează ”Atenție, delicios!”, prima campanie integrată anti-risipă alimentară, ca parte a strategiei companiei ca până...