Kaufland România introduce în premieră o componentă socială în programul de loialitate

Utilizatorii Kaufland Card digital pot vota ONG-urile pe care Kaufland România le sprijină cu 100.000 euro, o premieră care vizează cauzele sociale cu care rezonează clienții Kaufland.  Kaufland România introduce în premieră o componentă socială în programul de loialitate

Sub umbrela „Faptele bune vin ușor”, în perioada 22 noiembrie - 12 decembrie, utilizatorii care intră în aplicația Kaufland, pot vota ONG-ul pe care vor să îl susțină în contul lor digital Kaufland Card. Votul se acordă săptămânal celor 3 asociații partenere înscrise în campanie: Climb Again, Asociația Magic și Act For Tomorrow, prin activarea voucherelor prezente în secțiunea Pentru mine - Promoții personalizate / My Coupons Center.

Pe baza numărului de voturi înregistrate, se stabilește clasamentul și premiile alocate: locul 1 primește 50.000 euro, iar locurile 2 și 3 – suma de 30.000 euro, respectiv 20.000 euro. Perioada de votare se încheie pe 12 decembrie.

Inițiativa de a folosi stelele digitale din programul de loialitate Kaufland Card digital pentru a face fapte bune este o premieră la nivel internațional pentru Kaufland, România fiind prima țară în care se implementează o astfel de campanie.

„Ultimii doi ani, deși plini de încercări, ne-au arătat că dacă iei decizii ca un partener căruia îi pasă, poți depăși mai ușor orice dificultate. Iar noi, la Kaufland credem cu tărie că business-ul care face bine este cel mai bun business. De aceea, prin această campanie oferim clienților noștri posibilitatea de a lua ei înșiși parte la decizia de alocare a fondurilor către cauzele pe care aceștia le sprijină, printr-o simplă activare a voucherelor Kaufland Card digital din aplicația Kaufland. Implicarea lor va face diferența pentru cei care au nevoie de ajutor”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.

Care sunt ONG-urile pentru care pot vota clienții

Climb Again ajută copiii nevăzători și cu alte dizabilități să fie încrezători, să-și descopere potențialul ascuns și să se integreze în societate, cu ajutorul terapiei prin escaladă. Încă din 2014, Climb Again organizează sesiuni gratuite de terapie prin escaladă, kinetoterapie și consiliere psihologică pentru copii și tineri cu dizabilități: deficiență de vedere, de auz, tulburare de spectru autist, tulburări neuromotorii, deficiențe asociate.

Asociația Magiceste o organizație neguvernamentală care ajută copiii cu afecțiuni grave și familiile acestora. Născută din taberele MagiCAMP în 2014, lumea Magic include astăzi 12 proiecte, care au ajutat peste 9.000 de beneficiari prin implicarea a peste 2.000 voluntari.

Act For Tomorrow este o asociație de mediu, voluntariat și sustenabilitate, înființată în urmă cu 3 ani. Până în prezent, asociația a implementat 33 de proiecte, a organizat numeroase acțiuni de curățate și protejare a apelor, a plantat 178.000 de copaci (43 ha), a mobilizat 4.000 de voluntari, a colectat peste 80.000 de kg deșeuri și a finanțat 450 de proiecte prin programul Start ONG.

Kaufland Card este primul program de loialitate al retailerului, ce răsplătește clienții loiali cu reduceri substanțiale, stele digitale de loialitate și numeroase beneficii. Acesta este valabil în toate magazinele din țară, este simplu de folosit și oferă acces la oferte promoționale exclusive pentru utilizatorii Kaufland Card, posibilitatea de a colecta stele digitale Kaufland Card și a le folosi pentru campaniile speciale, precum și o serie de promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client.
 

Kaufland România lansează E-Mobility, serviciul dedicat încărcării mașinilor electrice
Kaufland România lansează E-Mobility, serviciul dedicat încărcării mașinilor electrice
Kaufland România lansează E-Mobility, proiectul prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
Kaufland oferă reduceri de la parteneri prin intermediul aplicației mobile
Kaufland oferă reduceri de la parteneri prin intermediul aplicației mobile
Kaufland România a introdus secțiunea „Caruselul cu oferte” în aplicația mobilă Kaufland Card, inițiativă care continuă seria...