Kaufland România lansează prima campanie integrată anti-risipă alimentară

Kaufland România lansează ”Atenție, delicios!”, prima campanie integrată anti-risipă alimentară, ca parte a strategiei companiei ca până în 2030 să reducă cu până la 50% risipa alimentară din toate magazinele și să crească nivelul de conștientizare al acestui fenomen și în rândul consumatorilor. Kaufland România lansează prima campanie integrată anti-risipă alimentară

În România, peste 2 milioane de tone de alimente sunt aruncate la gunoi  anual, deși o mare parte dintre acestea ar putea fi consumate. Printre alimentele perfect consumabile care ajung cel mai des la coșul de gunoi se numără fructele și legumele cu aspect ușor deteriorat, ce nu se conformează standardului estetic, sau produsele care ating data recomandată de consum. Pentru a atrage atenția consumatorilor, în următoarea perioadă în 20 de magazine Kaufland vor fi disponibile fructe și legume autohtone ”imperfecte”.

Mai mult decât atât, pandemia a accentuat risipa alimentară atât în Europa, cât și la nivel local. În acest context, campania integrată Kaufland România presupune o abordare holistică și complexă, implementată în magazinele din întreaga țară, alături de ONG-uri, parteneri, angajați și clienți.

„Datele Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă ne arată că românii aruncă zilnic 6.000 de tone de alimente. Cifrele sunt și mai îngrijorătoare dacă ne gândim că aproape 1 miliard de oameni din întreaga lume suferă din cauza foametei. Ne dorim să fim parte din soluție în această problemă societală și să contribuim printr-o campanie integrată, bazată pe cei 4 termeni cheie: reducere-evitare-educare-utilizare și recuperare”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 146 de magazine în România. 

 

Șapte din zece români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi
Șapte din zece români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi
85% dintre români obișnuiesc să cumpere produse alimentare de câteva ori pe săptămână sau chiar zilnic/aproape zilnic, arată datele celui...
Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Magazinele, obligate să reducă prețul alimentelor înainte de data expirării
O lege privind stoparea risipei alimentare a trecut astăzi de votul Camerei Deputaților, for decizional, și, după ce va fi promulgată, va...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Dacă ar fi să descrie anul 2022, Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova, spune că a fost cu certitudine unul provocator, dar cu...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...