Kaufland România lansează prima campanie integrată anti-risipă alimentară
Kaufland România lansează ”Atenție, delicios!”, prima campanie integrată anti-risipă alimentară, ca parte a strategiei companiei ca până în 2030 să reducă cu până la 50% risipa alimentară din toate magazinele și să crească nivelul de conștientizare al acestui fenomen și în rândul consumatorilor.
În România, peste 2 milioane de tone de alimente sunt aruncate la gunoi anual, deși o mare parte dintre acestea ar putea fi consumate. Printre alimentele perfect consumabile care ajung cel mai des la coșul de gunoi se numără fructele și legumele cu aspect ușor deteriorat, ce nu se conformează standardului estetic, sau produsele care ating data recomandată de consum. Pentru a atrage atenția consumatorilor, în următoarea perioadă în 20 de magazine Kaufland vor fi disponibile fructe și legume autohtone ”imperfecte”.
Mai mult decât atât, pandemia a accentuat risipa alimentară atât în Europa, cât și la nivel local. În acest context, campania integrată Kaufland România presupune o abordare holistică și complexă, implementată în magazinele din întreaga țară, alături de ONG-uri, parteneri, angajați și clienți.
„Datele Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă ne arată că românii aruncă zilnic 6.000 de tone de alimente. Cifrele sunt și mai îngrijorătoare dacă ne gândim că aproape 1 miliard de oameni din întreaga lume suferă din cauza foametei. Ne dorim să fim parte din soluție în această problemă societală și să contribuim printr-o campanie integrată, bazată pe cei 4 termeni cheie: reducere-evitare-educare-utilizare și recuperare”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 146 de magazine în România.