Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat

Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse de tip in-and-out. Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat

Din 14 octombrie, Lidl România lansează o nouă colecție de articole de uz casnic, realizate din 100% plastic reciclat, ca parte a sortimentului său de produse in-and-out. La fel ca prima colecție de articole de uz casnic realizate din plastic reciclat, introdusă în luna aprilie, și acest demers se aliniază la REset Plastic, strategia de reducere a plasticului a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte, pentru a susține viziunea „Mai puțin plastic – închiderea buclei”. Pentru realizarea produselor pentru uz casnic din cea de-a doua colecție introdusă în magazinele Lidl din România s-au utilizat aproape 23 tone de plastic reciclat.

Împreună cu divizia de mediu a Schwarz Group, PreZero, Lidl lansează o a doua colecție de produse de uz casnic din plastic reciclat. Materialul utilizat pentru realizarea acestor produse este așa-numitul "material reciclat după consum" (Post Consumer Recycling Material sau PCR), adică 100% plastic reciclat. Prin intermediul noii colecții de produse de uz casnic, Lidl și PreZero oferă plasticului vechi o nouă viață. În același timp, procesul de fabricare a produselor din colecție folosește semnificativ mai puține resurse decât produsele convenționale, realizate din plastic virgin.

Ce este special la produsele pentru uz casnic realizate din material reciclat: contribuția diferitelor divizii ale Grupului Schwarz oferă valoare adăugată acestor produse și creează o colaborare transversală în cadrul strategiei REset Plastic. PreZero, divizia de mediu a grupului, este responsabilă cu gestionarea deșeurilor și a reciclării, iar produsele astfel reciclate sunt comercializate în magazinele Lidl.
Astfel, din 14 octombrie, în oferta săptămânală de articole in-and-out de la Lidl, clienții vor găsi noi produse prietenoase cu mediul, precum cutii de depozitare cu capac (29,99 lei), coșuri de gunoi duo (49,99 lei), cutii pentru depozitare (14,99 lei) și coșuri pentru rufe (14,99 lei).

De asemenea, tot ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl își propune ca, până la sfârșitul anului 2025, ambalajele de plastic ale produselor marcă proprie să conțină 20% material reciclat, iar până la sfârșitul anului 2021, să nu mai folosească plastic negru în ambalarea produselor marcă proprie, contribuind semnificativ la creșterea capacității acestor ambalaje de a fi reciclate. Printre măsurile implementate de Lidl România menite să susțină viziunea strategiei REset Plastic se numără și optimizarea ambalajelor folosite pentru carnea ce provine de la furnizorii locali. Astfel, de la finalul lunii aprilie 2021, toate produsele din carne de la furnizorii români sunt vizate de această modificare de ambalaj, incluzând aici peste 90 de articole, atât din sortimentul permanent, cât și din promoțiile de tip in-and-out. Noile caserole contribuie la obiectivul Lidl România de a reduce consumul de plastic - în funcție de dimensiunea caserolei, procentajul cu care se reduce consumul de plastic pentru ambalarea fiecărui articol variază de la 17% la 40%, față de soluțiile folosite anterior. În plus, noile caserole au capacitatea de a fi reciclate în proporție maximă și pot fi colectate împreună cu deșeurile din plastic.

De ce este importantă tratarea apelor uzate provenite din industria alimentară și cum alegi partenerul ideal din acest domeniu
De ce este importantă tratarea apelor uzate provenite din industria alimentară și cum alegi partenerul ideal din acest domeniu
Apa este resursa esențială în procesul de producție al oricărui produs, cu atât mai mult în industria alimentară și a băuturilor....
Kaufland România lansează prima campanie integrată anti-risipă alimentară
Kaufland România lansează prima campanie integrată anti-risipă alimentară
Kaufland România lansează ”Atenție, delicios!”, prima campanie integrată anti-risipă alimentară, ca parte a strategiei companiei ca până...
Investiții de 11 milioane de euro în sistemul de producție pentru o dezvoltare sustenabilă în domeniul avicol
Investiții de 11 milioane de euro în sistemul de producție pentru o dezvoltare sustenabilă în domeniul avicol
Oprea Avi Com, este o companie ce îşi are originile în localitatea Crăiești din județul Mureș, și care a pornit cu o crescătorie de păsări...
P&G accelerează acțiunile pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, către zero emisii nete de gaze cu efect de seră, până în 2040
P&G accelerează acțiunile pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, către zero emisii nete de gaze cu efect de seră, până în 2040
Procter & Gamble anunță un plan cuprinzător de accelerare a acțiunilor legate de schimbările climatice. De asemenea, P&G și-a stabilit...
PepsiCo lansează pep+, o transformare strategică ce are în centru sustenabilitatea
PepsiCo lansează pep+, o transformare strategică ce are în centru sustenabilitatea
PepsiCo lansează pep+ (pep Pozitiv), o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va...
Carrefour România relansează Plata cu PET în 20 de orașe
Carrefour România relansează Plata cu PET în 20 de orașe
Carrefour România relansează Plata cu PET în 20 de hypermarketuri din țară, campanie derulată în parteneriat cu liderul pieței locale de...