Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat

Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse de tip in-and-out. Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat

Din 14 octombrie, Lidl România lansează o nouă colecție de articole de uz casnic, realizate din 100% plastic reciclat, ca parte a sortimentului său de produse in-and-out. La fel ca prima colecție de articole de uz casnic realizate din plastic reciclat, introdusă în luna aprilie, și acest demers se aliniază la REset Plastic, strategia de reducere a plasticului a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte, pentru a susține viziunea „Mai puțin plastic – închiderea buclei”. Pentru realizarea produselor pentru uz casnic din cea de-a doua colecție introdusă în magazinele Lidl din România s-au utilizat aproape 23 tone de plastic reciclat.

Împreună cu divizia de mediu a Schwarz Group, PreZero, Lidl lansează o a doua colecție de produse de uz casnic din plastic reciclat. Materialul utilizat pentru realizarea acestor produse este așa-numitul "material reciclat după consum" (Post Consumer Recycling Material sau PCR), adică 100% plastic reciclat. Prin intermediul noii colecții de produse de uz casnic, Lidl și PreZero oferă plasticului vechi o nouă viață. În același timp, procesul de fabricare a produselor din colecție folosește semnificativ mai puține resurse decât produsele convenționale, realizate din plastic virgin.

Ce este special la produsele pentru uz casnic realizate din material reciclat: contribuția diferitelor divizii ale Grupului Schwarz oferă valoare adăugată acestor produse și creează o colaborare transversală în cadrul strategiei REset Plastic. PreZero, divizia de mediu a grupului, este responsabilă cu gestionarea deșeurilor și a reciclării, iar produsele astfel reciclate sunt comercializate în magazinele Lidl.
Astfel, din 14 octombrie, în oferta săptămânală de articole in-and-out de la Lidl, clienții vor găsi noi produse prietenoase cu mediul, precum cutii de depozitare cu capac (29,99 lei), coșuri de gunoi duo (49,99 lei), cutii pentru depozitare (14,99 lei) și coșuri pentru rufe (14,99 lei).

De asemenea, tot ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl își propune ca, până la sfârșitul anului 2025, ambalajele de plastic ale produselor marcă proprie să conțină 20% material reciclat, iar până la sfârșitul anului 2021, să nu mai folosească plastic negru în ambalarea produselor marcă proprie, contribuind semnificativ la creșterea capacității acestor ambalaje de a fi reciclate. Printre măsurile implementate de Lidl România menite să susțină viziunea strategiei REset Plastic se numără și optimizarea ambalajelor folosite pentru carnea ce provine de la furnizorii locali. Astfel, de la finalul lunii aprilie 2021, toate produsele din carne de la furnizorii români sunt vizate de această modificare de ambalaj, incluzând aici peste 90 de articole, atât din sortimentul permanent, cât și din promoțiile de tip in-and-out. Noile caserole contribuie la obiectivul Lidl România de a reduce consumul de plastic - în funcție de dimensiunea caserolei, procentajul cu care se reduce consumul de plastic pentru ambalarea fiecărui articol variază de la 17% la 40%, față de soluțiile folosite anterior. În plus, noile caserole au capacitatea de a fi reciclate în proporție maximă și pot fi colectate împreună cu deșeurile din plastic.

Paul Henri Kohler_presedintele ROMPAP
Paul-Henri Kohler, ROMPAP: Avem nevoie de reguli stricte privind gestionarea deșeurilor
Deși în ultimii ani a crescut gradul de conștientizare privind importanței reciclării, România încă se situează sub media europeană în...
Sustenabilitatea și grija față de mediu, o prioritate pentru români
Sustenabilitatea și grija față de mediu, o prioritate pentru români
Sustenabilitatea și grija față de mediu reprezintă un concept de importanță ridicată pentru 85% dintre românii chestionați în cadrul unui...
Programul ASAP continuă
Programul ASAP continuă
Dezvoltat de Fundația The Institute și Lidl România, programul ASAP început în 2019, a continuat și pe parcursul anilor 2020 și 2021,...
Lidl schimbă ambalajele produselor din carne proaspătă de la furnizorii români
Lidl schimbă ambalajele produselor din carne proaspătă de la furnizorii români
Lidl România va ambala produsele din carne proaspătă de la furnizorii români într-o caserolă ce folosește semnificativ mai puțin plastic și...
Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat
Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat
Împreună cu PreZero, divizia de mediu a Grupului Schwarz, Lidl România introduce din 1 aprilie, pentru prima dată în sortimentul său de...
Mondelēz își asumă reducerea utilizării plasticului virgin cu cel puțin 25%
Mondelēz își asumă reducerea utilizării plasticului virgin cu cel puțin 25%
Mondelēz International amplifică obiectivele pentru 2025 cu o nouă țintă: reducerea utilizării plasticului virgin în ambalajele rigide de...