3 ambalaje ai reciclat și pe loc ești premiat
În perioada 15 septembrie – 31 decembrie 2021, Danone România, PENNY și TetraPak au desfășurat cea de-a doua ediție a proiectului „3 ambalaje ai reciclat și pe loc ești premiat”, în cadrul căreia consumatorii au putut colecta orice ambalaj care conține marca TetraPak, în 30 de unități PENNY din București și Ilfov. Inițiativa și-a propus să reprezinte mai mult decât o campanie de colectare și reciclare a ambalajelor, ci și un demers de conștientizare în rândul consumatorilor cu privire la importanța și impactul unui comportament responsabil față de mediul înconjurător, precum și un demers de educare a publicului cu privire la modul în care ambalajele se colectează selectiv în mod corect și se reciclează. Astfel, proiectul a reprezentat un mod prin care clienții Danone și PENNY, și nu numai, au fost încurajați să fie atenți la ambalajele produselor pe care le achiziționează, să recunoască, în funcție de etichetare, care sunt acele ambalaje reciclate sau reciclabile, și să le colecteze corect, în mod voluntar: să golească ambalajele de conținut, să le clătească și să le preseze, în prealabil. Datorită materialelor din care sunt realizate-93% pe baza de plante, ambalajele marca TetraPak, în care sunt ambalate produsele lactate Danone, pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse. Ambalajele produselor returnate au fost preluate din magazinele PENNY de către societatea Vrancart, pentru reciclare. Consumatorii au putut aduce ambalaje ale produselor care conțin marca TetraPak, în cadrul punctelor de colectare special amenajate la intrarea din magazinele PENNY participante. Campania a avut și un mecanism promoțional: pentru fiecare 3 ambalaje returnate, clienții au primit un voucher în baza căruia au beneficiat de un produs Activia de băut natur 320g, la cumpărături în magazinele PENNY. În plus, proiectul a beneficiat și de o campanie de comunicare integrată: In-store, PR, social media.