Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 343
Cum se vede lumea din poziția de lider de piață
24 februarie 2015
4 minute
Putere mare de negociere, capacitatea de a influența media de preț și tendințele în categorie, realizarea de economii de scară - acestea sunt...
Segmentul capsulelor a dinamizat piața cafelei
20 februarie 2015
7 minute
Chiar dacă extinderea retailului modern și implicit dezvoltarea mărcilor private ale rețelelor nu le-au erodat puterea brandurilor, jucătorii...
Guvernul propune scăderea TVA şi a accizelor în noul Cod Fiscal
18 februarie 2015
1 minut
Guvernul României intenţionează să scadă cota generală a TVA la 20% şi la 9% pentru carne, peşte, fructe şi legume, începând cu anul...
Vânzările Coca-Cola HBC România au scăzut cu 6% anul trecut
18 februarie 2015
1 minut
Volumul vânzărilor îmbuteliatorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România au scăzut anul trecut cu 6%, la 139,2 milioane de navete...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Amprenta unică a Gebrüder Weiss România
18 februarie 2015
2 minute
Bazându-se pe susținerea grupului, astăzi Gebrüder Weiss România se bucură de o bază solidă, un profil unic, independență financiară,...
Vracurile au redus piaţa de legume congelate ambalate
18 februarie 2015
2 minute
Vânzările de produse congelate ambalate au scăzut anul trecut, principalul motiv fiind creşterea segmentului de produse vrac, a declarat Monica...
Producătorul de vinuri amb Wine, creștere de 70% a cifrei de afaceri în 2014
18 februarie 2015
2 minute
amb Wine Company, parte a consorţiului austriac amb Holding, a înregistrat venituri de 3 milioane lei în 2014, în creştere cu 70% faţă de...
Unilever relansează gama de săpunuri-cremă Dove
18 februarie 2015
1 minut
Unilever South Central Europe relansează gama de săpunuri-cremă Dove. Schimbarea este reflectată la nivelul ambalajului, acesta fiind acum mai...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Soluții de eficientizare a promoțiilor și concursurilor la Promotions Now 2015
18 februarie 2015
2 minute
Promotions Now 2015, cea de-a 4-a ediție a evenimentului SMARK KnowHow se va desfășura în perioada 18-19 martie și aduce în atenția...
Manuela Banu, Orkla: „Anul trecut ne-am accelerat creșterea vânzărilor, comparativ cu 2013"
17 februarie 2015
7 minute
Manuela Banu, Directorul General al Orkla Foods România, anunță că în 2015 acțiunile de trade marketing vor fi unul dintre cei doi piloni ai...