Soluții de eficientizare a promoțiilor și concursurilor la Promotions Now 2015

Promotions Now 2015, cea de-a 4-a ediție a evenimentului SMARK KnowHow se va desfășura în perioada 18-19 martie și  aduce în atenția publicului soluțiile de eficientizare a promoțiilor, de la mecanism, la execuție și canale noi de promovare, dar și best practices în derularea de concursuri online sau offline care să creeze engagement. Soluții de eficientizare a promoțiilor și concursurilor la Promotions Now 2015

25 dintre cei mai buni speakeri și traineri se vor întrece să ofere insight-uri despre consumatorul roman și consumul de promoții, dar și tips & tricks pentru derularea unor concursuri online și promoții cu rezultate în business-ul clientului. 

Prima zi de conferință, pe 18 martie, începe prin definirea contextului actual în care consumatorul privește promoțiile și concursurile, context conturat prin date din cercetări de piață și insight-uri. Cel de-al doilea panel al primei zile aduce în centrul atenției soluțiile de implementare a unei promoții naționale pentru atragerea consumatorilor, fără a dăuna imaginii brandului pe termen lung.

Concursurile online, o activitate promoțională la îndemâna oricărui brand, prin care acesta își poate apropia consumatorii, vor fi tema centrală a panelului trei, în care vor fi dezbătute canalele cele mai eficiente, modalitățile de creștere a interacțiunii sănătoase cu brandul, mecanisme și premii care câștigă inima consumatorilor. Ziua este încheiată cu un panel de tips and tricks și best practices pentru comunicarea unei promoții sau a unui concurs.

Cea de-a doua zi a conferinței, 19 martie, începe cu un debate între retaileri despre Black Friday și alte activități promoționale cu cele mai bune rezultate în funcție de canalele de distribuție.
Antreprenorii invitați în panelul de best practices vor răspunde apoi întrebărilor despre eficiența activităților promoționale implementate până acum, iar directorii de marketing ai unora dintre brandurile lider de piață vor vorbi despre soluțiile care au asigurat rezultate bune în campaniile derulate anul trecut.

Conferința se încheie cu un panel de inspirație în care directori de creație vor propune premii și mecanisme promoționale pentru NCPs și concursuri online.

Evenimentul  Promotions Now va avea loc la UniCredit Tower, iar pentru toți cei care se înscriu până la data de 27 februarie, inclusiv, este disponibil un discount de early bird, de 10%.

Printre speakerii confirmați până acum se numără: Ștefan Teodorescu (Group Brand Director, Ursus Breweries România), Lucia Ciucă (Marketing Director, eMAG), Dragoș Petrescu (CEO, City Grill Restaurants), Irina Becher (Creative Director & Business Development P&G, Leo Burnett Group), Liviu Toader (General Manager, Publicis Dialog), Călin Buzea (Head of Publicis Digital), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), Doru Spătaru (Owner, Front Line Marketing) sau Ciprian Bănică (Director de Creație, Atelier Șapte).

Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toți cei care se înscriu până la data de 27 februarie, inclusiv, este disponibil un preț cu o reducere de early bird, de 10%.

SMARK KnowHow reprezintă seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acoperă o gamă largă de preocupări din aria lor de responsabilitate. Conceptul și formatul SMARK KnowHow au fost create în 2009 ca o alternativă la piața de evenimente de profil, prin relevanta și specificitatea temelor abordate și prin oferirea unei game extinse de informații pe temele dezbătute.

 

Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Transform to perform: strategii și insighturi de la Trade Round Table 2023
Transform to perform: strategii și insighturi de la Trade Round Table 2023
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, a atras peste 180 de profesioniști din...
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Optimizarea și planificarea proceselor de retail cu ajutorul soluțiilor tehnologice pe baza unor algoritmi de inteligență artificială sunt...