Analize din toate categoriile, pagina 9
Cina, principalul moment de consum pentru produsele semipreparate
5 februarie 2024
3 minute
Produsele semipreparate sunt din ce în ce mai prezente în coșul de cumpărături al consumatorilor români datorită opțiunilor variate pe care...
Accenture: 95% dintre angajați consideră inteligența artificială generativă utilă, dar 60% se tem de pierderea locului de muncă
1 februarie 2024
4 minute
Deși 95% dintre angajați consideră că este util să lucreze cu inteligența artificială generativă, aproximativ 60% dintre ei sunt, de...
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
29 ianuarie 2024
5 minute
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
Moneycorp: Mediul de afaceri se teme de efectele unei recesiuni în 2024
29 ianuarie 2024
5 minute
Pe fondul creșterii costurilor operaționale și a evoluției inflației la un nivel în continuare foarte ridicat, companiile din România au...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Predicții pentru 2024: ce așteaptă românii de la anul care a început
22 ianuarie 2024
7 minute
Trei sferturi dintre români (74%) cred că anul trecut a fost unul prost pentru țara lor, în timp ce jumătate (53%, la fel ca media globală)...
2023, anul consolidării retailului modern din România
22 ianuarie 2024
6 minute
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Achiziția Profi Rom Food de către Ahold Delhaize, cea mai mare tranzacție a anului 2023
22 ianuarie 2024
3 minute
Piața românească de fuziuni și achiziții (M&A) a înregistrat 241 de tranzacții în 2023, cu o valoare totală estimată de 7,1 miliarde...
Tendințele revoluției comerciale și a plăților electronice în 2024
18 ianuarie 2024
4 minute
Indiferent de direcția economiei globale, afacerile de toate dimensiunile adoptă inițiative pentru facilitarea proceselor de plată, implementând...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
15 ianuarie 2024
7 minute
În condițiile în care cuvântul „economisire” reprezintă termenul definitoriu al acestui an, nu este deloc surprinzător faptul că din ce...
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
15 ianuarie 2024
3 minute
Carnea se bucură de o incidență ridicată în consum, însă clienții rămân în zona de confort, carnea de pui și cea de porc fiind alese de...