Analize din toate categoriile, pagina 78
Retailul independent în era transformărilor
11 decembrie 2017
3 minute
Nu e deloc ușor pentru retailerii independenți să țină pasul cu marile rețele de magazine, iar alinierea la ceea ce denumim generic „comerț...
Metro Băneasa, cel mai ieftin magazin din Capitală în luna octombrie
11 decembrie 2017
3 minute
Magazinul cash & carry Metro Băneasa a fost cea mai ieftină unitate comercială din Capitală în luna octombrie potrivit studiului Shopping...
Dulciurile și fructele, în topul listei de cadouri pentru Moș Nicolae
5 decembrie 2017
1 minut
Lista de cadouri de Moș Nicolae seamănă cu cea de anul trecut, cele mai căutate fiind dulciurile (72,5%), jucăriile (45,3%) şi articolele de...
Organic Garage, magazinul urban cu o conștiință „sănătoasă“
4 decembrie 2017
3 minute
Bio, organic sau cât mai natural sunt cuvinte pe care le auzim tot mai des în rândul consumatorilor moderni când vine vorba despre produsele pe...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Vremea schimbărilor globale în obiceiul de a mânca
20 noiembrie 2017
6 minute
Obiceiurile de a mânca ale consumatorilor au suferit schimbări fundamentale, trecând de la tradiționalele mese în familie, la o modalitate mai...
Deși mari amatori de brânzeturi, românii rămân tradiționaliști în alegeri
15 noiembrie 2017
4 minute
Categoria de brânzeturi se remarcă printr-o incidență ridicată în consum, dar și prin diversitatea sortimentației. Cu toate acestea, cele mai...
Despre atașament în retail: ce se află dincolo de bătălia prețurilor
13 noiembrie 2017
4 minute
Când bătălia prețurilor n-a mai produs rezultatele așteptate, pe fondul creșterii numărului de jucători, a formatelor de comerț modern și a...
România deschide poarta spre UE pentru vinurile moldovenești
9 noiembrie 2017
4 minute
Din cei 140 de producători de vinuri din Republica Moldova, 23 exportă pe piața din România. Chiar dacă de peste Prut pleacă spre piața...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
IGD: Discounterii și magazinele de proximitate, motorul de creștere al retailului european
7 noiembrie 2017
2 minute
Rusia și România sunt două din piețele, care prin evoluția pozitivă a vânzărilor din industria bunurilor de larg consum, reprezintă motorul...
Cine sunt artizanii dezvoltării categoriei ready-meal pe piața românească
7 noiembrie 2017
5 minute
Piața de ready-meal a cunoscut o creștere semnificativă în ultima perioadă, atât datorită importanței sporite acordate acestui segment de...