Analize din toate categoriile, pagina 16
O piață în creștere accelerată
4 septembrie 2023
3 minute
Piaţa locală de distribuţie FMCG se află, în mod cert, pe o traiectorie ascendentă, având în federe faptul că avansul mediu al cifrei de...
Inovația, de la misiune imposibilă la catalizator pentru vânzări în perioade de instabilitate
28 august 2023
4 minute
Cum pot brandurile să se evidențieze și să inoveze într-un context inflaționist? Pentru mărcile care aduc ceva nou într-o piață...
Inteligența Artificială, creștere cu 14% a economiei globale până în 2030. Cum pot capitaliza companiile beneficiile AI
24 august 2023
4 minute
Tehnologiile bazate pe inteligență artificială (AI) ar putea genera o creștere economică globală de 14% (15,7 trilioane de dolari) până în...
Strategii de adaptare a consumatorilor români la creșterea prețurilor
22 august 2023
4 minute
În fața creșterilor de prețuri, consumatorii își ajustează obiceiurile de consum și strategiile pentru a-și gestiona eficient bugetul. O...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Tendințe și strategii de succes în industria de retail și FMCG din România
21 august 2023
6 minute
Deși deloc lipsit de provocări, 2023 are toate premisele să fie un an de creștere pentru companiile de referință din retail și FMCG. Potrivit...
Apetit redus pentru noutăți în categoria de zahăr
21 august 2023
3 minute
Pandemia și contextul inflaționist în care ne aflăm au lăsat urme și asupra achiziției și consumului de zahăr. Ce s-a schimbat semnificativ...
Piața de băuturi răcoritoare, între oportunități și provocările momentului
21 august 2023
8 minute
O piață relativ matură, cu nume consacrate, categoria de băuturi răcoritoare este un exemplu că este încă loc pentru nou, acest trend fiind...
Formulele câștigătoare pentru categoria gelurilor de duș și a săpunurilor
16 august 2023
8 minute
Cu o evoluție modestă în ultimele douăsprezece luni, accentuată mai degrabă la nivel valoric, piața gelurilor de duș își poate maximiza...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Tendințe cheie în digitalizarea și tehnologizarea industriei de retail
14 august 2023
3 minute
Retailul a trecut prin provocări majore în ultimii ani, de la pandemia COVID-19 și probleme legate de lanțul de aprovizionare la inflație....
Numărul firmelor dizolvate, la cel mai ridicat nivel de la criza din 2008. Lanțurile comerciale atârnă de un fir de ață
9 august 2023
4 minute
Numărul firmelor dizolvate a atins, în prima jumătate a anului, un nivel record al ultimilor 15 ani, de 19.442 de afaceri, arată o analiză...