Articole publicate de Alina Stan, pagina 126
P&G are un nou vicepreședinte pe regiunea Europei de Sud-Est
15 martie 2018
1 minut
Antoine Brun preia începând cu 1 aprilie funcția de vicepreședinte pe regiunea Europei de Sud-Est în cadrul Procter & Gamble, poziție din...
Strategia pașilor mărunți pe piața biscuiților dulci
9 martie 2018
6 minute
Extrem de dinamică și diversificată, categoria biscuiților dulci a crescut constant în ultimii cinci ani depășind în 2017 valoarea de un...
Peter Mueller, Heidi Chocolat: "Vrem să creștem cu cel puțin 15% în următorii 3 ani"
9 martie 2018
4 minute
După ce 2017 va aduce pentru Heidi Chocolat România depășirea pragului de afaceri de 100 de milioane de lei, scenariul vizează pentru anul...
Prețul unui produs continuă să influențeze cel mai mult decizia de cumpărare
8 martie 2018
1 minut
Când vine vorba de aspectele la care se uită românii când cumpără produse alimentare sau non-alimentare, ceea ce influențează cel mai mult...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Vânzările Carrefour în România au urcat cu 18% anul trecut, aproape de rezultatul înregistrat pe piața poloneză
2 martie 2018
1 minut
Retailerul francez Carrefour a afișat anul trecut o creștere record a afacerilor pe piața din România, de 18%, până la 1,781 miliarde euro,...
BAT a afișat afaceri în creștere cu 37,6% în 2017
26 februarie 2018
1 minut
British American Tobacco (BAT) a afișat anul trecut o creștere de 37,6% a afacerilor, până la 23 de miliarde de euro, evoluție dictată de...
Primul supermarket dedicat start-up-urilor din FMCG va fi deschis la Berlin
23 februarie 2018
1 minut
KaDeTe, primul supermarket dedicat start-up-urilor din diferite industrii, inclusiv FMCG, va fi deschis în luna martie, la Berlin. Magazinul le va...
Paradoxul mărcilor private
23 februarie 2018
4 minute
Categoria mărcilor private, care cunoștea în urmă cu câțiva ani o ascensiune fulminantă a vânzărilor, ține de ceva timp piciorul pe...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Amazon caută să recruteze 2.000 de angajați în Franța
23 februarie 2018
1 minut
Divizia franceză a gigantului online Amazon intenționează să recruteze 2.000 de angajați pentru a susține ritmul accelerat de creștere a...
Henkel a depășit pragul de afaceri de 20 miliarde de euro
23 februarie 2018
1 minut
Grupul german Henkel a înregistrat anul trecut cifre record atât în ceea ce privește nivelul afacerilor, cât și în privința...