Primul supermarket dedicat start-up-urilor din FMCG va fi deschis la Berlin

KaDeTe, primul supermarket dedicat start-up-urilor din diferite industrii, inclusiv FMCG, va fi deschis în luna martie, la Berlin. Magazinul le va facilita brandurilor recent lansate și companiilor accesul la clienți și achizitori, scrie Retaildetail.eu. Primul supermarket dedicat start-up-urilor din FMCG va fi deschis la Berlin

KaDeTe devine astfel primul magazin care va comercializa doar produse care nu au fost lansate în retail sau există pe piață de foarte puțin timp. Peste 200 de producători de alimente s-au înscris pentru a-și vinde produsele în acest supermarket. În plus, vânzarea propriu-zisă reprezintă doar un element din experiența KaDeTe, întrucât vorbim de un spațiu în care poți realiza studii de piață.

„Ideea nu se referă doar la crearea unui magazin dedicat pentru noi produse. Reprezintă și o soluție pentru start-up-uri pentru a câștiga informații importante despre produsele lor astfel încât să devină nume credibile în industrie”, au spus fondatorii KaDeTe.

Consumatorii pot încerca și pot cumpăra produse noi, inovatoare, în timp ce achizitorii vor avea acces la vânzările realizate și studii de piață aplicate astfel încât pot decide ce produse aleg pentru listarea în magazinele lor.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Marek Nowakowski Director General Exorigo Upos Romania
Soluțiile inovatoare de omnichannel ale Exorigo-Upos transformă piața de retail din România
Exorigo-Upos, companie poloneză de tehnologie specializată în soluții inovatoare pentru sectorul retail, este prezentă în România încă din...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
eJobs: 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici în această toamnă
eJobs: 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici în această toamnă
Start-up-urile și companiile mici, cu maximum 50 de angajați, au început toamna cu 21.000 de joburi noi scoase în piață pentru candidații...