Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 31
tazz by eMAG, vânzări de 13 ori mai mari în 2020 față de 2019
7 iunie 2021
2 minute
La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale...
Românii cheltuie în medie cu 9,2% mai mult pentru un coș de cumpărături în online
3 iunie 2021
2 minute
Românii cheltuie în medie mai mult cu 9,2% pentru o comandă online, iar valoarea coșului de cumpărături se ridică în primele patru luni ale...
VTEX cumpără Suiteshare, companie ce permite vânzarea socială prin WhatsApp
3 iunie 2021
2 minute
VTEX, platforma de comerț cu capabilități native de marketplace și gestionare a comenzilor, anunță achiziția Suiteshare, o companie tech de...
eMAG, venituri de 8,93 de miliarde de lei în 2020
2 iunie 2021
2 minute
Grupul eMAG anunță venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei....
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
eMAG Marketplace, creștere anuală cu 80%
27 mai 2021
2 minute
eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an și a ajuns la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria. Comerțul...
VTEX, venituri cu 95% mai mari și un nou COO
27 mai 2021
1 minut
VTEX, companie ce oferă o soluție de comerț end-to-end la nivel global, complet integrată, cu capabilități native de marketplace și OMS,...
Studiu: 10,8 milioane de români, utilizatori de servicii digitale
25 mai 2021
2 minute
România numără 10,8 milioane de utilizatori de servicii digitale în România, însă 4,1 dintre aceștia au început să folosească serviciile...
Studiu: 20% dintre retaileri au început să vândă online în 2020
12 mai 2021
2 minute
Studiul „Piața de e-commerce din perspectiva comercianților” realizat de compania de cercetare iSense Solutions în colaborare cu VTEX arată...
Produse noi:
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Livrările cu drone, un „game changer” în industria de retail
10 mai 2021
3 minute
Retailerii din întreaga lume caută soluții care să permită o livrare mai rapidă, iar dronele reprezintă, fără îndoială, cea mai...
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
7 mai 2021
2 minute
Tokinomo, o soluție de in-store marketing care, folosind o combinație de senzori de mișcare, lumină și sunet, animă produsele la raft și le...