Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume

Tokinomo, o soluție de in-store marketing care, folosind o combinație de senzori de mișcare, lumină și sunet, animă produsele la raft și le permite să interacționeze cu shopperii, a ajuns pe lista celor mai bune 40 de startup-uri de retail tech din lume. Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume

Retail Week, o publicație de prestigiu din Marea Britanie, publică anual un top al celor mai bune startup-uri la nivel global, într-un ghid numit The Discovery Report. Soluția robotizată de in-store marketing Tokinomo a fost considerată cel mai eficient și creativ mod de a promova produse la raft în magazinele de tip supermarket.

Ediția de anul acesta a reunit startup-uri care ajută retailerii și brandurile FMCG cu cele mai bune soluții tehnologice menite să îi ajute în contextul pandemic, dar și pentru a rămâne competitivi post-pandemie. Marea majoritate a startup-urilor incluse în acest top provin din Marea Britanie și Statele Unite ale Americii, Tokinomo fiind singurul startup din România care a ajuns pe lista celor mai inovative soluții de retail tech din lume.

În raportul dedicat retailerilor și brandurilor FMCG se regăsesc soluții precum asistenți virtuali, roboți pentru promoții în magazin și soluții de plată.

„Soluțiile de retail din acest an vor avea un impact major asupra viitorului acestui sector,” declară Ian Shepherd, unul dintre jurații Discovery.

Între retailerii și brandurile care au testat soluțiile tehnologice incluse în top se numără M&S care a făcut un parteneriat cu startup-ul Texel pentru o soluție prin care cumpărătorii pot proba haine în mod virtual. Persoanele care au folosit acest tool au fost de cinci ori mai dispuse să cumpere și cu 30% mai puțin interesate să returneze produsele.

POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo
POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo
Pentru o companie de succes care dorește să atragă clienți, evoluția constantă este esențială. Având această filozofie la bază, POS Media...
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, start-up care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obținut o finanțare de 1,7...

Samsung a avut o creștere de 20% al costului coșului de cumpărături și 28% creștere a numărului de produse adăugate în coș, datorită soluției de inteligență artificială Increasingly. Henkel a avut o creștere a vânzărilor de detergent de 159% după ce a implementat o campanie cu Tokinomo pentru brandul Le Chat în Franța.

Potrivit reprezentanților Tokinomo, soluția robotizată de in-store marketing generează creșteri în vânzări de +200% în medie.

Finanțări de 300.000 de euro pentru startup-urile green ce vin cu soluții de eco-inovare
Finanțări de 300.000 de euro pentru startup-urile green ce vin cu soluții de eco-inovare
În contextul în care amprenta de carbon crește de la un an la altul, iar resursele naturale disponibile pentru un an de zile se consumă de două...
Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020
Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020
Compania locală de retail marketing Instore Power Provider (IPP) a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 25,4 milioane de euro, în...
Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo
Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo
Agenția de publicitate Mercury 360 continuă investițiile în digitalizare, devenind reseller oficial Tokinomo în România. Tokinomo este un...
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu este noul Chief Marketing Officer al Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine. Experiența...