VTEX, venituri cu 95% mai mari și un nou COO

VTEX, companie ce oferă o soluție de comerț end-to-end la nivel global, complet integrată, cu capabilități native de marketplace și OMS, anunță o creștere în venituri de 95% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, extinderea cu noi clienți enterprise globali, inclusiv Whirlpool, AB InBev, Motorola și noi numiri strategice în echipa executivă și în consiliul de administrație. VTEX, venituri cu 95% mai mari și un nou COO

Astfel, Astha Malik se alătură companiei în calitate de director global de operațiuni (COO) în ceea ce privește dezvoltarea. Noii membri Arshad Matin, Alejandro Scannapieco și Benoit Fouilland se vor alătura consiliului de administrație începând cu luna mai. Personalul executiv contribuie cu cunoștințe aprofundate ale industriei și cu o experiență în ceea ce privește produsul și lansarea pe piață, provenind din unele dintre cele mai prestigioase companii din lume, acestea fiind și recunoscute pentru o dezvoltare foarte rapidă.

Malik are o experiență de peste douăzeci de ani în dezvoltarea brandurilor importante în domeniul tehnologiei, contribuind cu inovație în aspectele care țin de strategie, marketing, vânzări, cultură și diversitate. În cel mai recent rol în cadrul companiei Zendesk, ea a deținut poziții de leadership, contribuind la strategia globală de lansare pe piață, planificare și marketing de produs și platformă. Anterior poziției de lider în cadrul Zendesk, Malik a avut poziții superioare în companii Saas și software cu potențial ridicat de creștere din Fortune 1000, inclusiv Citrix, Prudential, PagerDuty și Sumo Logic. Ea este și membră a consiliului Greenhouse Software - una dintre companiile software cu cea mai rapidă creștere.

VTEX este o companie tech mulținațională, care oferă o soluție de comerț end-to-end la nivel global, complet integrată, cu capabilități native de marketplace și OMS.

vtex platforma B2B B2C
VTEX: Modelul marketplace B2B a generat vânzări de 260 de miliarde dolari în 2023
VTEX, platforma enterprise de comerț digital pentru brandurile B2C și B2B, subliniază rolul crucial al adoptării modelului de marketplace-uri B2B...
VTEX extinde portofoliul de clienți și operațiunile pe piața din Germania
VTEX extinde portofoliul de clienți și operațiunile pe piața din Germania
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelerează procesul de digitalizare alături de VTEX, după...
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
VTEX: Cum pot atinge retailerii obiectivele de profitabilitate în 2023
VTEX: Cum pot atinge retailerii obiectivele de profitabilitate în 2023
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
VTEX îl numește pe Cătălin Vlădescu Head of Sales & Marketing pentru Europa de Est
VTEX îl numește pe Cătălin Vlădescu Head of Sales & Marketing pentru Europa de Est
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț, îl numește...