Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 26
Everli, marketplace online de produse alimentare, intră pe piața din România
12 octombrie 2021
1 minut
Everli, unul dintre cele mai mari marketplace-uri online de produse alimentare din Europa, a anunțat planul de a se extinde în România și în...
Discount la GPeC SUMMIT pentru comunitatea Progresiv
12 octombrie 2021
1 minut
În calitate de parteneri ai GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing, vă aducem vești bune și un discount...
Mută-ți afacerea în era Retail 4.0 cu soluția Android Lorikeet de la PlinTech!
30 septembrie 2021
4 minute
Transformarea digitală implică un set de schimbări tehnologice, culturale, organizaționale și manageriale pentru companii. În comerțul cu...
F&B Business Accelerator: program pentru startup-urile din FMCG și ospitalitate
27 septembrie 2021
2 minute
Acceleratorul HoReCa Business Accelerator, organizat de Hospitality Culture Institute, devine F&B Business Accelerator și dezvoltă cele trei...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Noutate pe piața din România: IRA - Image Recognition Audit
27 septembrie 2021
2 minute
Povestea FMCG Marketing & Distribuție a inceput in anul 2004, cand a activat FMCG Sales Management, devenind astfel prima companie, pe piața...
VTEX anunță a treia ediție a programului Accelerator pentru comerțul colaborativ
24 septembrie 2021
2 minute
VTEX, platforma enterprise de comerț digital, lideră în accelerarea transformării comerțului din America Latină, care se extinde în prezent...
57% dintre români nu cumpără online decât după ce consultă review-uri
24 septembrie 2021
3 minute
Peste 65% dintre cumpărăturile online realizate în ultimele 12 luni în România s-au făcut după consultarea feedbackului oferit de alți...
eMAG inaugurează primul showroom din Buzău
23 septembrie 2021
1 minut
eMAG inaugurează primul showroom din Buzău, în incinta Shopping City. În noua locație, clienții vor beneficia de consultanță dedicată...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Tehnologia ca vehicul pentru depășirea crizei
20 septembrie 2021
2 minute
Tehnologia a fost și este omniprezentă nu doar în business, ci și în viața de zi cu zi, iar momentele de cumpănă accentuează dependența...
Retargeting Biz a investit 3 mil. euro într-o platformă de marketing automatizat all-in-one dedicată magazinelor online
15 septembrie 2021
2 minute
Retargeting Biz, ce desfășoară operațiuni în România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, a lansat oficial noua platformă de marketing automatizat...