Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 25
Stejara Pircan, eMAG: „În segmentul de online grocery va conta cine va răspunde nevoilor clienților prin servicii adaptate”
7 martie 2022
4 minute
Zona FMCG s-a dezvoltat accelerat la eMAG în ultimii doi ani în care au fost introduse categorii noi de produse, ajungând astăzi să reprezinte...
Democratizarea comerțului online
28 februarie 2022
5 minute
Online-ul este fără doar și poate canalul de retail care a fructificat cel mai bine oportunitățile aduse de pandemie. Mai mult decât atât,...
Zitec și-a majorat afacerile cu 68% anul trecut
18 februarie 2022
1 minut
Zitec, una dintre cele mai importante companii din piața de IT & digital marketing din România, specializată în dezvoltarea de soluții și...
Plățile online, creștere cu 55% în 2021 vs 2020
15 februarie 2022
3 minute
Valoarea totală procesată din tranzacțiile online cu cardul a crescut cu 55% în 2021 comparativ cu anul precedent, arată datele Netopia...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
KooKoo Grocery, o alternativă atipică pe piața de online
14 februarie 2022
3 minute
Într-un segment care devine tot mai aglomerat și competitiv, KooKoo Grocery, magazin online cu produse alternative și daily essentials, se...
Bogdan Colceriu, Frisbo: "Vine vremea businessurilor mature în online”
11 februarie 2022
5 minute
Pe măsură ce piața de e-commerce se dezvoltă, serviciile de e-fulfillment devin o oportunitate tot mai mare, în special pentru retailerii...
Fondatorii Despre Vin lansează Winedeals.ro, magazin online cu peste 3.000 de vinuri
9 februarie 2022
2 minute
Cu peste 3.000 de vinuri din toate soiurile disponibile chiar de la lansare, winedeals.ro este cel mai mare magazin de vinuri din România, ce...
Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022
7 februarie 2022
2 minute
Cele mai importante tendințe tehnologice din industria de e-commerce în 2022 vor include sesiunile de live-shopping, modelul de vânzare direct...
Produse noi:
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Sarmis Capital achiziționează pachetul majoritar în Smart ID Dynamics
27 ianuarie 2022
2 minute
SARMIS Capital a achiziționat pachetul majoritar în Smart ID Dynamics S.A., jucător independent pe piața locală a automatizărilor industriale....
bonapp.eco, aplicație care combate risipa alimentară, atrage 800.000 euro pentru a se extinde în Europa de Est
12 ianuarie 2022
2 minute
Startup-ul românesc bonapp.eco a atras o primă investiție de 800.000 de euro de la un grup de investitori condus de Up (fost numit...