Sarmis Capital achiziționează pachetul majoritar în Smart ID Dynamics

SARMIS Capital a achiziționat pachetul majoritar în Smart ID Dynamics S.A., jucător independent pe piața locală a automatizărilor industriale. SARMIS Capital, în parteneriat cu Daniel Boangiu, CEO şi cofondator, Romeo Iacob, cofondator și Consultant în Board-ul companiei, vizează consolidarea poziției Smart ID în România și țările învecinate prin creștere organică și achiziții. Sarmis Capital achiziționează pachetul majoritar în Smart ID Dynamics

În urma acestei tranzacții, Daniel Boangiu va continua să acționeze în calitate de acționar semnificativ si de CEO al Smart ID, cu responsabilități depline în ceea ce privește strategia companiei. Planurile Smart ID în noua structură de acționariat cuprind consolidarea poziției de top pe piața din România prin dezvoltarea accelerată a afacerii, prin creșterea bazei de clienți, prin extinderea soluțiilor existente către noi sectoare de activitate, precum și prin achiziția strategică a unor jucători locali și regionali, toate acestea realizate cu o concentrare continuă pe ESG (Mediu, Social si Guvernanta), sustenabilitate și responsabilitate socială.

Smart ID Dynamics devine a doua investiție a fondului SARMIS Capital în România, după achiziția recentă a pachetului majoritar al COS (liderul pieței locale de servicii personalizate de fit-out). Smart ID este specializată în furnizarea de soluții proprii de automatizare personalizate și complete, pentru procese complexe și intense, adresate în principal companiilor din industrii precum comerț, logistică și producție, cu scopul optimizării costurilor și creșterii productivității. Compania a înregistrat o evoluție puternică în domeniu prin dezvoltarea de soluții personalizate și critice de business, ce adresează întregul lanț logistic, pornind de la design-ul de soluție, la dezvoltarea și implementarea acesteia și până la servicii post-implementare, mentenanță și suport. În ciuda unui mediu global dificil de business în 2021, compania a avut o creștere de peste 20% a cifrei de afaceri.

“Credem în impactul fundamental pe care tehnologia, automatizarea și digitalizarea îl vor avea în dezvoltarea economică și în viitorul regiunii. Smart ID ne-a atras atenția nu doar prin prisma rezultatelor obținute sau capabilităților lui Daniel și Romeo, ale managementului sau ale echipelor excelente de execuție, ci și prin faptul că este cel mai mare jucător independent din România capabil să ofere servicii complexe de automatizare, ”end to end”, către unele dintre cele mai impresionante companii locale și multinaționale. Împreună, ne dorim să contribuim la transformarea Smart ID în liderul regional pe segmentul său și anticipăm multiple direcții în care putem participa în mod tangibil la expansiunea companiei pe noi piețe. Prin acest parteneriat, Smart ID va beneficia din plin de puterea financiară și expertiza strategică a Sarmis Capital, compania având deja la dispoziție un buget de creștere organică și achiziții între 20-30 milioane de euro”, a declarat Cezar Scarlat, Managing Partner şi cofondator SARMIS Capital.

Smart ID a fost fondată în 2010 de către doi antreprenori pasionați de tehnologie, Daniel Boangiu și Romeo Iacob, ce au crezut încă de la început în viitorul automatizărilor și mobilității. În cei 11 ani de activitate, Smart ID a oferit servicii complexe către 3000 de clienți, cu peste 250 de proiecte finalizate, compania deținând în prezent un portofoliu reprezentativ de clienți ce include companii multinaționale de top (precum Carrefour, Selgros, REWE, Leroy Merlin, British American Tobacco, JTI, Philip Morris, TNT, DHL, KLG, XPO, IDL, Dacia), companii mari locale (precum eMAG, Sameday, Cargus, Macromex), precum și companii reputate mici și mijlocii.

SARMIS Capital este un fond independent de private equity, înființat în 2019 și dedicat investițiilor în Europa Centrală și de Est. Este cel mai mare fond de acest tip ridicat în România, de către o echipă autohtonă și dedicat cu prioritate companiilor românești, dar și celor din regiune.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...
Paul Niță, ID Logistics: Conservatorism e termenul care guvernează piața
Paul Niță, ID Logistics: Conservatorism e termenul care guvernează piața
Într-un mediu economic amenințat de o posibilă recesiune, operatorii logistici trebuie să navigheze cu succes în contextul relativ instabil și...