Zitec și-a majorat afacerile cu 68% anul trecut

Zitec, una dintre cele mai importante companii din piața de IT & digital marketing din România, specializată în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, a înregistrat o cifră de afaceri de 17,9 milioane de euro în 2021, în creștere cu 68% comparativ cu anul precedent. Zitec și-a majorat afacerile cu 68% anul trecut

În ultimii trei ani, evoluția companiei s-a menținut pe un trend ascendent, raportând o rată medie anuală de creștere a afacerilor de 52%.

În 2022, compania mizează pe dezvoltarea parteneriatelor cu Google, Microsoft, Adobe (Magento) și VTEX, dar și pe creșterea impactului în proiectele clienților existenți, atât din România, cât și din celelalte peste 30 de țări.

În 2021, Zitec a înregistrat creșteri semnificative pe segmente de business precum Product Development, soluții Google & Microsoft Cloud, Digital Marketing, Mobile sau eCommerce. Creșterea a fost susținută și de extinderea portofoliului de clienți cu peste 50 de clienți noi din diverse industrii, renumiți la nivel național și internațional printre care: Pfarma.ro, Brico Dépôt, Karcher România, Finqware, Fashion Days, Decathlon Cehia, Freshful, Flip.ro sau eMAG marketplace.

„Creșterea semnificativă pe care am înregistrat-o anul trecut s-a reflectat și în extinderea portofoliului de clienți, a industriilor din care provin aceștia, și implicit a echipei Zitec, care a cunoscut cea mai mare creștere din ultimii ani. Am lucrat la dezvoltarea fiecărei linii de business, astfel încât în prezent putem afirma că oferim un portofoliu complet de soluții de transformare digitală, de la dezvoltarea de produse software personalizate și servicii de online marketing pentru companii, la soluții de digitalizare a administrației publice locale, până la proiecte dezvoltate cu ajutorul tehnologiilor de ultimă generație, precum blockchain, AI sau machine learning”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
Inteligența Artificială (IA) nu mai este doar un subiect de discuție, ci o realitate care schimbă regulile jocului în retail. Cum anume? Google...
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec a înregistrat în prima jumătate a anului 2022 o creștere cu peste 100% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeași...
Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro pentru anul acesta
Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro pentru anul acesta
Divizia de eCommerce a Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, a înregistrat în ultimul an o creștere a veniturilor de...
Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022
Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022
Cele mai importante tendințe tehnologice din industria de e-commerce în 2022 vor include sesiunile de live-shopping, modelul de vânzare direct...