Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 19
Automatizarea proceselor, următorul pas în drumul către digitalizare
21 noiembrie 2022
3 minute
Orice tehnologie care poate aduce economii de timp sau de bani este la mare căutare de companii, iar automatizarea proceselor prin RPA – robot...
eMAG, vânzări de 644 milioane lei de Black Friday 2022. Produsele de băcănie, cele mai cumpărate
14 noiembrie 2022
3 minute
Cea de-a 12-a ediție a Black Friday la eMAG, care a avut loc pe 11 noiembrie 2022, a adus peste 560.000 de clienți care au dorit să profite de...
Packeta România: Rata de retur la magazinele online, în creștere
8 noiembrie 2022
3 minute
Dezvoltarea industriei de eCommerce din România, concomitent cu schimbarea comportamentului de consum al românilor - mai predispuși să facă mai...
Ultimele două săptămâni până la conferința internațională, Banking 4.0 - Embedded is the answer
8 noiembrie 2022
2 minute
Două cercetări de piață în premieră, patru workshopuri, experți din 20 de țări (Austria, Belgia, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Franța,...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Iustinian Belghir, Glovo: „Este doar o chestiune de timp până când vom lista toate marile lanțuri de retail”
7 noiembrie 2022
5 minute
Pentru Glovo România, 2023 este despre a replica modelul de business de succes din industria HoReCa către zona de quick commerce, din moment ce...
Descoperă puterea etichetelor electronice inteligente SOLUM
7 noiembrie 2022
4 minute
#article-content-featured {display: none;} #mp4_box {padding-top:0!important;} Cine folosește etichetele electronice inteligente...
Primul robot de retail de pe piața românească, lansat de Adapta Robotics și Carrefour România
2 noiembrie 2022
2 minute
Adapta Robotics, companie specializată pe designul și producția de roboți non-industriali pentru automatizarea sarcinilor executate în mod...
Motorul de căutare al unui magazin online. Merită efortul să îl optimizăm?
31 octombrie 2022
6 minute
Tu știi cât de importantă e funcția de căutare internă în magazinul online și câți vizitatori o folosesc pe site-ul tău? În acest...
Produse noi:
Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost
Accion Labs, lider global în Cloud Computing, targetează România pentru accelerarea businessului
27 octombrie 2022
2 minute
Accion Labs, compania fondată în 2011 în Pittsburgh, PA, care oferă companiilor din IT&C resurse și soluții integrate, a deschis un hub de...
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
21 octombrie 2022
2 minute
Noile obiceiuri de consum ale românilor, dar și inflația cresc cheltuiala medie pentru o singură comandă online de la 170 lei în trimestrul al...