Ultimele două săptămâni până la conferința internațională, Banking 4.0 - Embedded is the answer

Două cercetări de piață în premieră, patru workshopuri, experți din 20 de țări (Austria, Belgia, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Franța, Grecia, Israel, Lituania, Luxemburg, Norvegia, Polonia, România, Republica Moldova, Spania, Suedia, Țările de Jos, Turcia, Ungaria, UK și USA), 20 de paneluri, peste 50 de speakeri de pe trei continente. Un regal al consultanței pe zona „digital data transformation”! Ultimele două săptămâni până la conferința internațională, Banking 4.0 - Embedded is the answer

Au mai rămas două săptămâni până la startul conferinței internaționale Banking 4.0 - Embedded is the answer!, evenimentul de digital banking al anului în România și probabil cel mai relevant din sud-estul Europei. Evenimentul este dedicat impactului pe care tehnologiile emergente de tip Banking as a Service, Blockchain, Inteligența Artificială, Machine learning și open banking&open finance, îl au asupra viitorului industriei financiar-bancare, indiferent dacă vorbim de model de business sau ca relație între companii și clienții acestora.

Tema ediției din acest an este „embedded banking/finance” și reprezintă răspunsul la întrebările de genul: Ce urmează după migrarea în online a activității? Cum rămân în continuare relevant pentru opțiunea consumatorilor?

”Pandemia a accelerat digitalizarea bancară la un ritm fără precedent. Acum aproape totul este online: de la deschiderea contului, acordarea unui credit, stabilirea limitelor pe cardul de credit și până la închiderea lui. S-a încheiat procesul de transformare digitală? Evident nu. Mai sunt multe de făcut, iar utilizarea tehnologiilor emergente va ajuta la optimizarea proceselor și a valorificării datelor. Și, cel mai important, va schimba paradigma încă o dată”, precizează Sergiu Cone, inițiatorul evenimentului.

Ca parte a inovației care face ca Banking 4.0 să fie unic, două studii de piață vor fi prezentate în premieră la eveniment. Primul, susținut de Banca Transilvania, analizează modul în care oamenii văd banca la distanță în contextul migrației în online, aproape complete. Al doilea, powered by Lendrise, evaluează aplicațiile mobile banking din România - pentru băncile care acoperă peste 80% din piață - din perspectiva utilizatorului. Această analiză este realizată prin prisma tinerilor studenți din mediul academic, în economie și informatică.

Mai mult, ediția din acest an va pune mai mult accentul pe workshopurile aplicate. Organizatorii au pregătit 4 sesiuni, de câte o oră fiecare, ce vor aborda subiecte despre inteligența artificială în domeniul bancar, finanțarea unui startup, digitalizarea muncii și impactul infrastructurii în industria cardurilor. Atelierele vor fi susținute de experți regionali de la Aruba Networks, Ronin, ASSE de Asseco și Transaction Systems.
Persoanele care își doresc să participe la eveniment vor avea parte de numeroase oportunități de networking cu experți prestigioși din industria bancară, beneficii precum o monedă de aur, gravată „The Mark” sau o copie a cărții uneia dintre cele mai respectate voci fintech globale, Paolo Sironi. Deoarece calitatea vine în cantități mici, organizatorii au anunțat un număr limitat de locuri la eveniment pentru o interacțiune și o experiență de business next level. Ultimele bilete pot fi achiziționate online pe https://banking40.ro/.

Banking 4.0 - Embedded is the answer!, care va avea loc între 22 și 23 noiembrie 2022, reunește diferiți parteneri care se concentrează pe dezvoltarea ecosistemului bancar și de tehnologie, precum: Worldline - Platinum Partner, Twispay - Gold Partner, VISA - Silver Partner și Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, TBI Bank, ASSE by Asseco, Idemia, Montran, Mida Soft, Aruba Networks, Transaction System, TXD IT Solutions - în calitate de Parteneri de evenimente.

Vizitați site-ul evenimentului pentru mai multe informații despre agendă, speakeri, networking și alte informații relevante: https://banking40.ro/
 

Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Sameday ia un împrumut de 25,3 mil. euro de la BERD și Banca Transilvania
Sameday ia un împrumut de 25,3 mil. euro de la BERD și Banca Transilvania
Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) facilitează accesul la finanțare pentru operatorul român de livrare de colete...
European Digital Commerce: speakeri internaționali renumiți vin la cel mai important summit de comerț al primăverii - 4 mai, Marriott
European Digital Commerce: speakeri internaționali renumiți vin la cel mai important summit de comerț al primăverii - 4 mai, Marriott
Evenimentul European Digital Commerce (EDC), hosted by VTEX și Amazon Web Services, a devenit unul marcant pentru întreaga industrie de retail din...