Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 14
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
15 iunie 2023
5 minute
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
Roboții mobili autonomi, o alternativa la criza de personal din industria românească
25 mai 2023
3 minute
Roboţii mobili autonomi pot fi o alternativă prin care companiile din România pot să depăşească criza de personal necesar manipulării de...
Parteneriat între Poșta Română și eBay pentru susținerea exporturilor făcute de IMM-urile locale
23 mai 2023
2 minute
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Compania Națională Poșta Română și eBay au lansat proiectul e-export nation, o...
Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți. Care este bugetul lunar pentru alimente
16 mai 2023
3 minute
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România a depășit pragul de 100.000 de clienți activi în platformă. Până în prezent,...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
15 mai 2023
5 minute
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
Total Technologies lansează noua versiune a platformei de e-commerce Smartscan.ro
15 mai 2023
2 minute
Total Technologies lansează cu entuziasm noua versiune smartscan.ro, începând cu data de 15 mai 2023. Smartscan.ro este o platformă de e-commerce...
evoMAG preia Elefant.ro. Tranzacția așteaptă aprobarea Concurenței
12 mai 2023
2 minute
Elefant Online, unul dintre cei mai mari retaileri din ecommerce-ul local și proprietarul platformei Elefant.ro, a anunțat că acționarii săi,...
Accenture: Inteligența artificială, principala prioritate digitală a directorilor în ceea ce privește reziliența operațională
11 mai 2023
2 minute
Aproape trei sferturi (73%) dintre companii prioritizează inteligența artificială în detrimentul tuturor celorlalte investiții digitale cu...
Produse noi:
Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost
Quick commerce, de la super nișă la oportunitate pentru jucătorii din e-groceries
2 mai 2023
5 minute
Deși încă la început pe piața locală, canalul de quick commerce ar putea fi încadrat în categoria factorilor disruptivi din simplul motiv că...
Dan Marc, Footprints AI: Orice retailer este o companie media
2 mai 2023
4 minute
În 2022, costul de achiziție a unui client nou, folosind instrumente clasice de advertising online, a crescut cu aproape 70% față de 2021....