Articole publicate de Simona Popa, pagina 14
Liliana Bock, Maresi România: Digitalizarea a revoluționat industria FMCG
25 iunie 2024
3 minute
Pe o piață foarte competitivă cum este cea a bunurilor de larg consum, diferențierea între branduri este dată de buna comunicare către...
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
25 iunie 2024
5 minute
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Schimbări la conducerea Lidl România. Marco Giudici, promovat la nivel de grup
25 iunie 2024
3 minute
După trei ani petrecuți la conducerea Lidl România, Marco Giudici preia o funcție strategică în echipa internațională de achiziții a...
Léber László, CBA Nord-Vest: Comerțul independent rămâne un canal important la nivelul pieței locale
25 iunie 2024
3 minute
Consumatorul român se maturizează și își dorește tot mai mult să aibă parte de aceleași produse și servicii ca în Vest, consideră Leber...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
25 iunie 2024
4 minute
România își menține ferm poziția rezilientă de piață, în pofida unui declin al investițiilor străine directe de 13% în 2023, captând...
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
25 iunie 2024
2 minute
Nestlé și Kaufland România își consolidează angajamentul față de mediu prin extinderea la nivel național a rețelei de colectare a...
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
18 iunie 2024
4 minute
Sistemul Garanție-Returnare a adus în fața retailerilor din România o nouă provocare: obligativitatea de a prelua ambalajele SGR de la...
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
18 iunie 2024
2 minute
Sheba, brandul de hrană umedă pentru pisici din portfoliul Mars, anunță o nouă identitate de brand și un nou portofoliu de produse, cu texturi,...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
18 iunie 2024
4 minute
În era schimbărilor rapide a cerințelor de sustenabilitate și odată cu adoptarea Strategiei Naționale privind Economia Circulară, companiile...
Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
18 iunie 2024
3 minute
Henkel continuă transformarea ecologică a operațiunilor sale globale, vizând reducerea emisiilor de dioxid de carbon, rezultate din activitatea...