Opinii din toate categoriile, pagina 13

Cum să fii inovativ: top cinci campanii promoţionale în FMCG
Cum să fii inovativ: top cinci campanii promoţionale în FMCG
12 octombrie 2015
4 minute
Progresiv
Piața de retail și FMCG este un mediu din ce în ce mai competitiv,  în care retailerii şi producătorii caută...
Ce trebuie să știe retailerii care organizează tombole pentru clienți
Ce trebuie să știe retailerii care organizează tombole pentru clienți
21 septembrie 2015
4 minute
Progresiv
În viitorul apropiat am putea vedea tot mai puține concursuri cu premii sau loterii publicitare în activitatea...
Shopper Marketingul: un curent la modă, sau o necesitate?
Shopper Marketingul: un curent la modă sau o necesitate?
7 septembrie 2015
4 minute
Alina Dragomir
În ultimii ani, Shopper Marketingul a devenit un subiect „la modă”, pe măsură ce a crescut preocuparea...
Industria în dilemă: a vinde sau a nu vinde... sex
Industria în dilemă: a vinde sau a nu vinde... sex
31 martie 2015
2 minute
Progresiv
Bărbaţii sunt atraşi imediat de o faţă drăguţă, sex-appeal-ul făcându-i să deschidă portofelele cu mai...
[P] Amprenta unică a Gebrüder Weiss România
Amprenta unică a Gebrüder Weiss România
18 februarie 2015
2 minute
Progresiv
Bazându-se pe susținerea grupului, astăzi Gebrüder Weiss România se bucură de o bază solidă, un profil unic,...
Luna Femeii, cine pentru cine cumpără?
Luna Femeii, cine pentru cine cumpără?
13 februarie 2015
7 minute
Alina Dragomir
Luna Femeii este una dintre cele mai complexe ocazii de consum. Iar această complexitate vine din faptul că nu mai...
Moştenirea lui 2014 pentru Europa Centrală şi de Est
Moştenirea lui 2014 pentru Europa Centrală şi de Est
15 ianuarie 2015
5 minute
Alina Dragomir
Anul 2014 a fost unul al extremelor în Europa Centrală şi de Est. În timp ce unele pieţe de retail precum Polonia...
1...1213