Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 29
Profi introduce robotul Ana, un nou concept de comunicare al departamentului de HR
23 iunie 2021
1 minut
Profi, retailer deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, introduce robotul Ana, un nou concept de comunicare al Departamentului de...
Retailul în tranziție: cum pot fi valorificate oportunitățile comerțului online
22 iunie 2021
2 minute
Revoluția digitală are un impact profund asupra industriei de retail, iar pe măsură ce comerțul online devine principalul canal de vânzare...
Vreau Online, alianța a 22 de firme care vor să digitalizeze producătorii din România
15 iunie 2021
2 minute
Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții eCommerce bazate pe platforma Magento, împreună cu 21 de companii...
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
11 iunie 2021
1 minut
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Integrarea IoT în retail și FMCG
7 iunie 2021
2 minute
Profitând de reducerea costurilor de achiziție ale soluțiilor tehnologice și puterea tot mai mare a inteligenței artificiale, companiile din...
tazz by eMAG, vânzări de 13 ori mai mari în 2020 față de 2019
7 iunie 2021
2 minute
La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale...
Românii cheltuie în medie cu 9,2% mai mult pentru un coș de cumpărături în online
3 iunie 2021
2 minute
Românii cheltuie în medie mai mult cu 9,2% pentru o comandă online, iar valoarea coșului de cumpărături se ridică în primele patru luni ale...
VTEX cumpără Suiteshare, companie ce permite vânzarea socială prin WhatsApp
3 iunie 2021
2 minute
VTEX, platforma de comerț cu capabilități native de marketplace și gestionare a comenzilor, anunță achiziția Suiteshare, o companie tech de...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
eMAG, venituri de 8,93 de miliarde de lei în 2020
2 iunie 2021
2 minute
Grupul eMAG anunță venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei....
eMAG Marketplace, creștere anuală cu 80%
27 mai 2021
2 minute
eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an și a ajuns la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria. Comerțul...