Carrefour România, contract de colaborare cu Nielsen Brandbank

Nielsen Brandbank colaborează cu retailerul Carrefour România pentru a furniza servicii de conținut digital pentru serviciile online și offline ale Carrefour România. Carrefour România, contract de colaborare cu Nielsen Brandbank

Prin acest parteneriat, Nielsen Brandbank va furniza către Carrefour România conținut precis de produs digital, oferind imagini de înaltă calitate, informații complete despre etichete și descrieri de marketing ale produselor prin procese de automatizare standardizate, permițând cumpărătorilor accesul la o experiență de cumpărături de înaltă calitate.

Soluțiile end-to-end ale Nielsen Brandbank vor permite Carrefour România să conecteze cumpărătorii la cele mai actualizate conținuturi de produse digitale relevante, făcând bunurile de consum mai vizibile și mai atractive.

„Suntem încântați că retailerul Carrefour România a ales Nielsen Brandbank pentru a crea și gestiona informațiile despre produsele comercializate, alăturându-se tuturor celorlalți comercianți care lucrează cu noi de la lansarea cumpărăturilor online. Ca lider global în conținutul produselor digitale, Nielsen Brandbank este bine poziționată pentru a sprijini nevoile digitale ale Carrefour România și pentru a satisface în continuare nevoile cumpărătorilor”, declară Róbert Bölöni, Key Account Manager Nielsen Brandbank.

„Astăzi, pentru comerțul modern omnichannel, a devenit obligatorie îmbogățirea profesională a conținutului digital cu o descriere completă a produsului, o imagine de înaltă calitate și date volumetrice precise. Dorim să ne îmbunătățim semnificativ în acest domeniu în lunile următoare. Pe lângă noul nostru parteneriat cu Nielsen Brandbank, care ne permite să îmbunătățim baza de date a produselor, ne propunem să automatizăm fluxurile de date și să investim în verificarea SEO”, completează Justyna Torres, eCommerce Director Carrefour România.

Nielsen Brandbank este furnizorul principal de soluții de conținut de produse digitale pentru peste 52.000 de mărci și peste 700 de comercianți în 39 de țări din întreaga lume, permițând mărcilor și retailerilor să ofere cea mai bună experiență de cumpărare, oferind posibilitatea de a captura și partaja conținut standardizat și bogat de produse digitale pe toate canalele, fără probleme.

Soluțiile end-to-end ale Nielsen Brandbank conectează cumpărătorii la cel mai actualizat conținut de produse digitale relevante, făcând bunurile de consum mai vizibile și mai atractive.

Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
România, a treia economie digitală din CEE și a doua piață de eCommerce. Online-ul, 14% din total retail
România, a treia economie digitală din CEE și a doua piață de eCommerce. Online-ul, 14% din total retail
Economia digitală a României ar putea crește de 3,5 ori la aproximativ 52 de miliarde de euro în 2030 comparativ cu 14,8 miliarde de euro anul...
Nielsen lansează pe piața locală un nou serviciu de conținut digital
Nielsen lansează pe piața locală un nou serviciu de conținut digital
Nielsen Brandbank, furnizor de top în soluții de conținut digital, și-a extins prezența globală prin lansarea serviciului în România. Mars,...