Payten devine acționar majoritar al agenției ContentSpeed
Payten, parte a ASEE Group (Asseco Group), lider în soluții de plată, își continuă extinderea și face o nouă investiție strategică în e-commerce. Compania preia pachetul majoritar de acțiuni ale liderului local în servicii și soluții software dedicate comerțului electronic, ContentSpeed.
În calitate de acționari, Payten și ContentSpeed vor accelera dezvoltarea soluțiilor existente, dar vor aduce pe piață și noi servicii dedicate comercianților online din România și Spațiul Economic European.
„Focusul companiei este de a urma și depăși tendințele din piață, crescând oferta de soluții de business prin utilizarea tehnologiilor moderne și a inovației. Prin urmare, ne face o deosebită plăcere să întâmpinăm ContentSpeed în cadrul Payten Group. Împreună cu noul membru al grupului vom putea oferi clienților noștri medii și mari creștere și performanța în canalul de vânzare online devenit infrastructură critică pentru orice afacere”, a declarat Gabriel Zainea, Membru al Consiliului de Administrație ASEE/ Payten și Coordonator Local M&A.
„Încă de la înființarea companiei, am avut viziunea că e-commerce-ul va deveni un factor important în scalarea și pregătirea afacerilor din România pentru viitor. Acest parteneriat vine ca o confirmare a eforturilor și rezultatelor companiei din ultimele două decenii. Dat fiind faptul că facem parte din Grupul Payten, misiunea noastră se va ușura prin accelerarea extinderii la nivel regional, ajutând jucătorii locali să își dezvolte afacerile internaționale și brandurile externe să intre în piața românească în plină expansiune”, a afirmat Radu Vîlceanu, CEO & founder ContentSpeed.
Această achiziție confirmă strategia Payten de dezvoltare continuă și diversificare a ofertei de servicii și soluții premium pentru clienții săi. „Identificarea de noi oportunități și sinergii care să ducă la o creștere accelerată a fost constant o prioritate pentru Payten”, spun reprezentanții companiei.
ContentSpeed, agenție înființată în 2003 care creează magazine online, a fost un deschizător de drumuri în comerțul electronic autohton, iar în 2020 au obținut o creștere de 54% a veniturilor an la an.
Agenția are în portofoliul de clienți retaileri tradiționali B2C, producători și companii de distribuție B2B din diferite industrii: FMCG, IT&C, produse cosmetice, fashion, bijuterii, pharma, librării și edituri, casă și grădină etc. În fiecare dintre aceste verticale, compania oferă funcționalități și know-how bogat care permit dezvoltarea și implementarea de soluții tehnice specifice fiecărei industrii.