Payten devine acționar majoritar al agenției ContentSpeed

Payten, parte a ASEE Group (Asseco Group), lider în soluții de plată, își continuă extinderea și face o nouă investiție strategică în e-commerce. Compania preia pachetul majoritar de acțiuni ale liderului local în servicii și soluții software dedicate comerțului electronic, ContentSpeed.

În calitate de acționari, Payten și ContentSpeed vor accelera dezvoltarea soluțiilor existente, dar vor aduce pe piață și noi servicii dedicate comercianților online din România și Spațiul Economic European. Payten devine acționar majoritar al agenției ContentSpeed

„Focusul companiei este de a urma și depăși tendințele din piață, crescând oferta de soluții de business prin utilizarea tehnologiilor moderne și a inovației. Prin urmare, ne face o deosebită plăcere să întâmpinăm ContentSpeed în cadrul Payten Group. Împreună cu noul membru al grupului vom putea oferi clienților noștri medii și mari creștere și performanța în canalul de vânzare online devenit infrastructură critică pentru orice afacere”, a declarat Gabriel Zainea, Membru al Consiliului de Administrație ASEE/ Payten și Coordonator Local M&A.

„Încă de la înființarea companiei, am avut viziunea că e-commerce-ul va deveni un factor important în scalarea și pregătirea afacerilor din România pentru viitor. Acest parteneriat vine ca o confirmare a eforturilor și rezultatelor companiei din ultimele două decenii. Dat fiind faptul că facem parte din Grupul Payten, misiunea noastră se va ușura prin accelerarea extinderii la nivel regional, ajutând jucătorii locali să își dezvolte afacerile internaționale și brandurile externe să intre în piața românească în plină expansiune”, a afirmat Radu Vîlceanu, CEO & founder ContentSpeed.

Această achiziție confirmă strategia Payten de dezvoltare continuă și diversificare a ofertei de servicii și soluții premium pentru clienții săi. „Identificarea de noi oportunități și sinergii care să ducă la o creștere accelerată a fost constant o prioritate pentru Payten”, spun reprezentanții companiei.

ContentSpeed, agenție înființată în 2003 care creează magazine online, a fost un deschizător de drumuri în comerțul electronic autohton, iar în 2020 au obținut o creștere de 54% a veniturilor an la an.

Agenția are în portofoliul de clienți retaileri tradiționali B2C, producători și companii de distribuție B2B din diferite industrii: FMCG, IT&C, produse cosmetice, fashion, bijuterii, pharma, librării și edituri, casă și grădină etc. În fiecare dintre aceste verticale, compania oferă funcționalități și know-how bogat care permit dezvoltarea și implementarea de soluții tehnice specifice fiecărei industrii.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...
Comerțul online, soluția pentru schimbarea radicală a comerțului tradițional?
Comerțul online, soluția pentru schimbarea radicală a comerțului tradițional?
Piața de e-commerce și retail tradițional din România a fost caracterizată printr-o serie de tendințe și investiții în tehnologie iar...
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Optimizarea și planificarea proceselor de retail cu ajutorul soluțiilor tehnologice pe baza unor algoritmi de inteligență artificială sunt...