Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 18
Descoperă puterea etichetelor electronice inteligente SOLUM
7 noiembrie 2022
4 minute
#article-content-featured {display: none;} #mp4_box {padding-top:0!important;} Cine folosește etichetele electronice inteligente...
Primul robot de retail de pe piața românească, lansat de Adapta Robotics și Carrefour România
2 noiembrie 2022
2 minute
Adapta Robotics, companie specializată pe designul și producția de roboți non-industriali pentru automatizarea sarcinilor executate în mod...
Motorul de căutare al unui magazin online. Merită efortul să îl optimizăm?
31 octombrie 2022
6 minute
Tu știi cât de importantă e funcția de căutare internă în magazinul online și câți vizitatori o folosesc pe site-ul tău? În acest...
Accion Labs, lider global în Cloud Computing, targetează România pentru accelerarea businessului
27 octombrie 2022
2 minute
Accion Labs, compania fondată în 2011 în Pittsburgh, PA, care oferă companiilor din IT&C resurse și soluții integrate, a deschis un hub de...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
21 octombrie 2022
2 minute
Noile obiceiuri de consum ale românilor, dar și inflația cresc cheltuiala medie pentru o singură comandă online de la 170 lei în trimestrul al...
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
21 octombrie 2022
4 minute
Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful, primul...
Comerțul viitorului: Lideri din industrie, alături de ministrul Digitalizării, LIVE la European Digital Commerce, powered by VTEX
7 octombrie 2022
2 minute
Câteva zile ne mai despart de European Digital Commerce - Fuel for Growth, powered by VTEX, care se va desfășura pe 12 octombrie la Le Chateau...
PayPo, operator de servicii de plăți amânate în Polonia, se lansează în România
27 septembrie 2022
2 minute
Compania poloneză PayPo, lider pe segmentul Buy Now Pay Later (BNPL) în Polonia, anunță lansarea pe piața din România. Obiectivul PayPo este...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Auchan, Altex, ETI sau Modivo, printre companiile prezente la European Digital Commerce pe 12 octombrie. Înscrie-te acum!
26 septembrie 2022
2 minute
European Digital Commerce powered by VTEX a devenit unul dintre cele mai importante evenimente de comerț din regiune, reunind sute de specialiști,...
România, a treia economie digitală din CEE și a doua piață de eCommerce. Online-ul, 14% din total retail
23 septembrie 2022
4 minute
Economia digitală a României ar putea crește de 3,5 ori la aproximativ 52 de miliarde de euro în 2030 comparativ cu 14,8 miliarde de euro anul...