Un an de Bolt Market: 40.000 de clienți și un coș mediu de 120 lei

Bolt Market, serviciul rapid de livrare a produselor alimentare și non-alimentare, încheie primul an de activitate în România cu peste 40.000 de clienţi care au folosit serviciul, o reţea solidă de furnizori şi o acoperire optimă a oraşelor Bucureşti şi Cluj-Napoca. Majoritatea clienţilor au migrat organic către Bolt Market prin intermediul platformei Bolt Food. Un an de Bolt Market: 40.000 de clienți și un coș mediu de 120 lei

Bolt Market oferă o gamă variată de produse, însumând peste 3.000 de repere: de la fructe, legume, produse de panificaţie şi lactate la articole de gospodărie, produse pentru animale şi chiar jucării. Serviciul este disponibil în aplicaţia Bolt Food, care este parte din ecosistemul Bolt, ceea ce permite valorificarea unei serii de sinergii la nivel de portofoliu și de acoperire.

„Colaborăm în prezent cu aproximativ 80 de parteneri şi investim constant în extinderea relaţiilor cu aceştia. Mulţumită lor şi echipei noastre, am reuşit încă din primul an să transformăm Bolt Market într-un jucător important pe piaţa de e-commerce, iar modelul nostru de business devine din ce în ce mai atractiv pentru un număr şi mai mare de parteneri. În plus, extinderea gamei de articole pe care o oferim clienţilor noştri, împreună cu dezvoltările tehnice aduse în platformă au condus la o creştere a coşului mediu de cumpărături la 120 de lei. Aceasta este o majorare importantă, având în vedere că încă activăm în zona de e-proximitate", declară Eduard Nagy, Country Manager Bolt Market România.

Serviciul a lansat recent categoria Save Food & Save Money, care include discounturi de până la 40% pentru clienţii recurenţi, la alimentele aflate aproape de limita perioadei de valabilitate. În lunile următoare, Bolt Market va testa un nou serviciu de livrare mai flexibil şi convenabil pentru clienţi, va extinde şi mai mult gama de produse, precum şi structura microdepozitelor, cu scopul de a-şi atinge obiectivele de creştere pentru anul 2023. De asemenea, va implementa noi tehnologii pentru a optimiza experienţa utilizatorilor şi va evalua noi forme de parteneriate cu retaileri locali.

Citește și: Cum scrie Bolt Market regulile unei piețe cu potențial uriaș

„Creşterile recente de costuri din lanţurile de aprovizionare locale şi internaţionale pun cu siguranţă presiune asupra preţurilor pe care le practicăm, dar reuşim să rămânem competitivi prin calitatea superioară a serviciilor pe care le oferim, precum timpul de livrare, acurateţea comenzilor şi suportul acordat clienţilor”, explică Eduard Nagy. „De asemenea, avem avantajul de a colabora îndeaproape cu divizia noastră de Product Management & Engineering, care are o echipă extinsă în București. Cu ajutorul lor, putem testa și implementa noi funcții și ne putem crește utilitatea pentru clienți.”

Bolt Food, serviciul de livrare de mâncare, se lansează în Brașov
Bolt Food, serviciul de livrare de mâncare, se lansează în Brașov
Bolt anunță lansarea în Brașov a Bolt Food, aplicația prin intermediul căreia utilizatorii pot comanda mâncare de la zeci de restaurante...
Bolt Market a evitat irosirea a 2,8 tone de produse alimentare în România, în 2023
Bolt Market a evitat irosirea a 2,8 tone de produse alimentare în România, în 2023
Bolt Market a reușit să evite irosirea a 2,8 tone de produse alimentare în România, în 2023, cu ajutorul categoriei Save Me!, disponibilă în...

Pentru a folosi serviciul Bolt Market, utilizatorii trebuie să instaleze aplicaţia Bolt Food din App Store, Google Play sau HUAWEI AppGallery. Apoi, în categoria „Magazine”, aceştia aleg magazinul dorit din lista punctelor disponibile, plasează comanda online și confirmă adresa de livrare. Înainte de a confirma comanda, aplicația va afișa prețul și timpul estimat de livrare. Plățile se realizează online, prin card bancar.

Bolt are peste 100 de milioane de utilizatori în 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.
 

 

Bolt Food introduce funcția de livrare programată de la restaurante sau în cadrul Bolt Market
Bolt Food introduce funcția de livrare programată de la restaurante sau în cadrul Bolt Market
Bolt Food introduce funcția de livrare programată, care le permite clienților să plaseze comenzi cu până la trei zile în avans la...
Cum scrie Bolt Market regulile unei piețe cu potențial uriaș
Cum scrie Bolt Market regulile unei piețe cu potențial uriaș
Dezvoltat în perioada pandemiei, serviciul de livrare rapidă de cumpărături Bolt Market s-a extins rapid în Europa. În România, patru...
 Bolt Market pune orașul Cluj-Napoca pe harta expansiunii
Bolt Market pune orașul Cluj-Napoca pe harta expansiunii
Bolt lansează serviciul Bolt Market în Cluj-Napoca, după succesul obținut în urma lansării de la București. Noul serviciu de vânzare și...
Bolt lanseză Bolt Market, serviciu propriu de livrare a cumpărăturilor
Bolt lanseză Bolt Market, serviciu propriu de livrare a cumpărăturilor
Bolt, cea mai mare platformă europeană de mobilitate, își extinde opțiunile de livrare rapidă în România prin lansarea Bolt Market. Noul...