Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 15
Andrei Popescu, Freshful: În ciuda provocărilor, ținta pentru 2023 este dublarea businessului
6 martie 2023
6 minute
Cu 73.000 de mii de clienți unici la finalul lui 2022, Freshful pariază în continuare pe cartea creșterii, miza pentru anul acesta fiind una...
Cinci tendințe ale comerțului digital în 2023
2 martie 2023
3 minute
Compania globală de cercetare de piață Euromonitor International a publicat raportul anual în care explorează primele cinci tendințe digitale...
Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
28 februarie 2023
2 minute
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022. Sezamo s-a lansat oficial pe 18 octombrie 2022,...
Natural Refrigerants 2023, cel mai important eveniment pentru specialiștii din industria frigorifică și aer condiționat
28 februarie 2023
1 minut
Natural Refrigerants 2023 avut loc în perioada 23-25 februarie, la București și a reunit peste 180 de reprezentanți din industria de refrigerare...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Sergiu Spînu, Robot Industries: „Vrem să robotizăm România”
27 februarie 2023
4 minute
Automatizarea și robotizarea sunt procese „țintite” de mult timp de marii producători, însă avansul tehnologic al ultimilor ani permite...
Compania clujeană Transart ajunge la venituri de 5,7 milioane euro
27 februarie 2023
1 minut
Transart a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 5,7 milioane euro, respectiv o creștere cu 28% față de anul 2021. Comapania din Cluj a...
Footprints AI: Piața de Retail Media din România va crește cu 35% în 2023
13 februarie 2023
2 minute
Piața de retail media din România va crește cu aproximativ 35%, în 2023, potrivit Footprints AI, companie românească ce operează una dintre...
Tranzacția medie online cu cardul a crescut cu 15% în 2022
9 februarie 2023
2 minute
Valoarea medie a unei tranzacții online cu cardul a fost de 265 lei în 2022, în creștere cu 15% față de anul precedent, arată datele Netopia...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Auchan automatizează serviciul de suport tehnic cu ajutorul unui asistent virtual
8 februarie 2023
2 minute
Dezvoltat de DRUID AI, platforma end-to-end pentru construirea de aplicații conversaționale de afaceri bazate pe inteligență artificială,...
Cătălin Samara, Bringo International: Ne-am propus ca în termen de cinci ani să dublăm businessul
6 februarie 2023
5 minute
După un 2022 cu creșteri similare anului anterior, dar cu un context de piață și un comportament de achiziție total diferite, Bringo România...