Iustinian Belghir pleacă de la conducerea Glovo România și Moldova
Iustinian Belghir va părăsi, începând cu luna mai, poziția de Director General al Glovo România și Moldova, după aproape trei ani petrecuți în companie. Continuitatea poziției de management local va fi asigurată interimar de Alexandra Dinovici, manager cu experiență de peste zece ani în companii multinaționale.
Decizia lui Belghir de a părăsi Glovo este una personală, acesta luând hotărârea să se implice într-o serie de proiecte în afara companiei. Compania Glovo rămâne dedicată pieței din România și va continua planurile de dezvoltare la nivel local.
Continuitatea poziției de management local va fi asigurată interimar de Alexandra Dinovici, ce a activat în companii precum Reckitt Benckiser, Essity, Danone, IBM sau Oracle. Pe perioada interimatului, Alexandra Dinovici va fi susținută de structura solidă a Glovo și de echipele de management locale și regionale.
Iustinian Belghir a fost numit la conducerea Glovo România în iunie 2022. Din această poziție, Iustinian a supravegheat operațiunile de dezvoltare ale Glovo în România, prin continuarea eforturilor companiei de a oferi serviciul de livrare rapidă utilizatorilor săi, precum și prin adăugarea de noi parteneri, optimizarea proceselor, creșterea productivității și dezvoltarea serviciilor cu valoare adăugată. Belghir face parte din echipa Glovo din anul 2020, unde a început ca Head of Commercial pe Europa de Sud-Est, iar în cei peste 18 ani de experiență profesională a condus proiecte de mare anvergură, ajutând la consolidarea brandurilor pentru care a lucrat, din poziții precum Managing Partner sau Commercial Director.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Fondată în 2015 la Barcelona, compania operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Într-un interviu acordat Progresiv de către Sacha Michaud, co-fondatorul Glovo, România reprezintă o piață cu potențial uriaș pentru startup-ul spaniol care a redefinit segmentul de quick commerce, după o creștere de 45% a businessului anul trecut față de 2021. După numărul de comenzi, România a ajuns să fie cea de-a doua țară din grup, iar șansele de a ajunge lider sunt destul de mari, având în vederea miza pe divizia de retail alimentar și extinderea în orașele mai mici din țară, după cum a povestit Sacha Michaud. Interviul integral poate fi citit aici.