Soluțiile AI Aqurate, integrate în platforma de eCommerce MerchantPro

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea automatizată a datelor, este de acum integrată în MerchantPro, cea mai populară soluție de eCommerce din România, dezvoltată de ShopMania Net. Potrivit datelor furnizare de companie, Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 30% cu ajutorul recomandărilor de produse generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii. Soluțiile AI Aqurate, integrate în platforma de eCommerce MerchantPro

„Am pornit de la ideea de a eficientiza fiecare vizită pe site-urile eCommerce, prin afișarea automatizată pe baza Inteligenței Artificiale (AI) a recomandărilor de produse, axate pe comportamentul fiecărui vizitator. Cum costul de achiziție a clienților este din ce în ce mai mare pentru magazinele online, le venim în ajutor cu acest serviciu/această soluție, pentru a le ajuta să fie cât mai profitabile. Eficiența produsului nostru a fost demonstrată și de finanțarea de succes din 2022, dar și de adopția tot mai crescută, în rândul magazinelor online. Prin integrarea cu MerchantPro, platformă esențială pentru eCommerce-ul românesc, facem un pas natural în strategia noastră de a ajunge mai aproape de afacerile online și de a fi și mai ușor de accesat”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

Prin folosirea Aqurate în platforma MerchantPro, utilizatorii pot activa variate tipuri de recomandări de produse, ce pot fi afișate pe pagina de produs sau în pagina coșului de cumpărături, pentru a le oferi vizitatorilor o experiență personalizată de achiziții online. De asemenea, utilizatorii pot folosi recomandările de produse pentru a-și personaliza mesajele din newsletter, pentru o mai bună retenție a clienților.


Citește și Grija prețurilor și chibzuința în cheltuieli, două coordonate certe la început de 2023


MerchantPro este cea mai populară soluție SaaS de eCommerce din România. Cu peste 15 ani de experiență, platforma a făcut zona de eCommerce tot mai accesibilă și permite oricărui comerciant să dezvolte o afacere online stabilă și eficientă.
Prin colaborarea Aqurate cu MerchantPro, magazinele online au acces la o integrare rapidă, cu un singur click, cu Aqurate Personalize – motorul eficient de recomandări de produse bazat pe inteligență artificială.

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman și Raul Mazilu. Platforma a fost evaluată la patru milioane de euro la finele anului 2022. 

Aqurate platformă SaaS
Aqurate a atins pragul de 100 de clienți în rândul magazinelor online
Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), a ajuns, după primele...
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
Industria locală de eCommerce a ajuns în 2022 la o valoare de cca 6,3 miliarde de euro, ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de...
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
Noile obiceiuri de consum ale românilor, dar și inflația cresc cheltuiala medie pentru o singură comandă online de la 170 lei în trimestrul al...
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec a înregistrat în prima jumătate a anului 2022 o creștere cu peste 100% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeași...
Cum alegi platforma eCommerce potrivită pentru afacerea ta?
Cum alegi platforma eCommerce potrivită pentru afacerea ta?
Una din cele mai frecvente întrebări ale antreprenorilor care au un business fizic și vor să se lanseze online este „Ce platformă eCommerce...
Comerțul online, câștigător în contextul pandemiei
Comerțul online, câștigător în contextul pandemiei
După șase luni de la momentul în care a fost declanșată pandemia de coronavirus, magazinele online raportează cifre cu mult peste așteptări....