Aqurate a atins pragul de 100 de clienți în rândul magazinelor online și vizează o nouă rundă de finanțare seed

Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), a ajuns, după primele șase luni ale anului, la pragul de 100 de clienți în rândul magazinelor online relevante din piața românească. În plus, Aqurate mizează pe atragerea unei noi runde de finanțare tip seed, pentru a accelera dezvoltarea proiectului și expansiunea regională. Aqurate a atras deja, până în prezent, finanțări în valoare de 500.000 de euro. Aqurate platformă SaaS

„Am evoluat constant, atât ca inovație și funcționalități ale soluției noastre AI, cât și ca număr de clienți și rezultate financiare. Prima jumătate a anului ne confirmă traiectoria conformă planurilor și estimărilor noastre, iar rezultatele înregistrate confirmă potențialul de creștere și nevoia concretă la care soluția noastră răspunde”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

Reprezentanții Aqurate mizează pe o creștere constantă a veniturilor recurente lunare, în acest an în care proiectul va fi extins și la nivel internațional. Printre magazinele online care au ales soluția AI Aqurate se numără și evoMag, Librex, Mezoni, PC Garage sau TheHome.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților - produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte businessul, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Vasile Voicu, Orange Business: „În retailul viitorului, personalizarea este cheia”
Vasile Voicu, Orange Business: „În retailul viitorului, personalizarea este cheia”
Cu o strategie centrată pe nevoia clienților de a oferi fiecărui consumator o experiență tot mai personalizată și sigură, Orange Business...
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
Industria locală de eCommerce a ajuns în 2022 la o valoare de cca 6,3 miliarde de euro, ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de...
Soluțiile AI Aqurate, integrate în platforma de eCommerce MerchantPro
Soluțiile AI Aqurate, integrate în platforma de eCommerce MerchantPro
Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea automatizată a datelor,...
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec, venituri duble în S1
Divizia de eCommerce a Zitec a înregistrat în prima jumătate a anului 2022 o creștere cu peste 100% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeași...