Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 29
Mâncare în valoare de 400 miliarde dolari, risipită anual
15 octombrie 2019
1 minut
14% din producția mondială de alimente se pierde în drum spre vânzare, iar Europa este pe locul doi în topul risipei, pe picior de egalitate cu...
Reciclarea – de la „moft” la ”must”
10 iunie 2019
4 minute
Retailerii care s-au adaptat nevoilor de consum, devenind mai verzi și mai „fresh”, au câștigat mai ales la capitolul fidelizare. Iar dacă...
Studiu: cu ce asociază consumatorii români un stil de viață sănătos
5 iunie 2019
2 minute
Consumatorii români sunt din ce în ce mai preocupați de un stil de viață sănătos, însă nu întotdeauna sunt informați corect, arată un...
Viitorul va fi verde sau nu va fi deloc
15 aprilie 2019
3 minute
Tendința de a trăi sănătos atrage din ce în ce mai mulți consumatori la nivel global, cu efecte vizibile și pe plan local. Accesul la hrană...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Studiu: Milenialii caută „eticheta curată” și preferă „puțin și bun”
20 august 2018
2 minute
Consumatorii din generația millennials optează pentru mâncarea realizată din ingrediente a căror proveniență este cunoscută, iar atunci când...
Noua lege a risipei alimentare va pune lacăt pe magazinele sociale
22 iunie 2018
1 minut
Noua lege privind reducerea risipei alimentare, care ar urma să fie votată săptămâna viitoare, ar avea ca efect dispariția magazinelor sociale...
Legea care interzice comercializarea pungilor din plastic a fost promulgată
5 aprilie 2018
1 minut
Legea care interzice introducerea pe piața din România a pungilor din plastic subțire, cu mâner (încâpand cu 1 iulie 2018) și comercializarea...
DS Smith plc a achiziționat, pentru 208 mil. euro, EcoPack și EcoPaper
7 martie 2018
1 minut
DS Smith plc, unul dintre principalii furnizori globali de ambalaje din carton ondulat și materiale plastic, a anunțat astăzi finalizarea...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Bio, o categorie cu un potențial uriaș de creștere în retailul românesc
28 august 2017
6 minute
Categoria produselor alimentare Bio are un potențial de dezvoltare foarte mare. În primul rând, beneficiază de trendul european de consum...
Nielsen: CEE, în mijlocul unei revoluții privind alimentația sănătoasă
26 iulie 2017
4 minute
În contextul în care nivelul obezității atinge niveluri alarmante în unele țări, creșterea gradului de conștientizare a obezității în...