Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 24
Smithfield România investește aproape un milion de lei în programul „Adoptă o școală”
18 februarie 2021
2 minute
Pentru al patrulea an consecutiv, Smithfield România continuă implementarea programului „Adoptă o școală”, destinat sprijinirii...
Campania umbrelă ”Fapte bune”
12 februarie 2021
2 minute
Platforma Act for Good și campania-umbrelă „Fapte Bune”, accesibile prin aplicația Carrefour, transformă cumpărăturile la Carrefour...
Lidl dezvoltă primul standard pentru conservarea biodiversității în agricultura convențională
11 februarie 2021
2 minute
Împreună cu experți în sisteme alimentare durabile, recunoscuți la nivel internațional, și cu experți în domeniul agriculturii, Lidl...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
9 februarie 2021
3 minute
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Prin programul Zero Risipă, Auchan salvează anual peste 800 de tone de alimente
8 februarie 2021
1 minut
Zero Risipă, programul Auchan pentru valorificarea alimentelor cu un ciclu de viață redus și reducerea risipei alimentare, a generat...
Kaufland România inaugurează prima Cantină socială
2 februarie 2021
2 minute
Kaufland România și Asociația Șansa Ta lansează prima Cantină socială dedicată sprijinirii persoanelor defavorizate, prin intermediul...
Profi donează pentru achiziția unui autoturism dedicat distribuției de vaccinuri anti COVID-19
21 ianuarie 2021
1 minut
Magazinele Profi au donat 10.000 de euro pentru achiziționarea unui autoturism echipat cu cameră frigorifică astfel încât distribuția zilnică...
Peste 320 de milioane de euro investite în producția sustenabilă de cafea
21 ianuarie 2021
2 minute
La peste 10 ani de la lansarea Nescafé Plan, compania Nestlé anunță rezultatele obținute în urma programului conceput pentru a sprijini...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Pepsi se angajează să elimine total emisiile gazelor de seră până în 2040
15 ianuarie 2021
2 minute
PepsiCo, unul dintre liderii industrei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, accelerează agenda de protecția mediului pentru a reduce...
Sistemul garanție - returnare, pe lungul drum de la teorie la practică
23 decembrie 2020
6 minute
Sistemul garanție - returnare impune o uriașă rețea, o infrastructură bine pusă la punct, precum și un management transparent prin...