Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 20
Ordonanța fără plastic: Producătorii vor acoperi costurile pentru gestionarea deșeurilor și pentru campaniile de responsabilizare a consumatorilor
2 septembrie 2021
3 minute
Ordonanța adoptată recent de Guvern prin care se interzice punerea pe piață a unor produse din plastic de unică folosință extinde răspunderea...
Finanțări de 300.000 de euro pentru startup-urile green ce vin cu soluții de eco-inovare
12 august 2021
3 minute
În contextul în care amprenta de carbon crește de la un an la altul, iar resursele naturale disponibile pentru un an de zile se consumă de două...
Produsele eco atrag tot mai mulți consumatori, însă tinerii rămân sceptici
9 august 2021
2 minute
Mai mult de jumătate dintre consumatorii la nivel global au devenit mai interesați de produsele ecologice în timpul pandemiei, iar milenialii sunt...
Veganismul, un stil de viață sănătos, dar costisitor
2 august 2021
3 minute
Fără carne, proteină vegetală, stil de viață sănătos – pe scurt, așa descriu consumatorii români „veganismul”. Deși acest tip de...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Diminuarea risipei alimentare, o obligație legală care poate aduce și beneficii fiscale
29 iulie 2021
2 minute
Risipa alimentară reprezintă o preocupare din ce în ce mai mare la nivel global, fiind în atenția principalelor organizații mondiale, dar și a...
Lidl lansează produse marcă proprie neutre din punct de vedere climatic
26 iulie 2021
2 minute
Prin aderarea la Obiectivele Bazate pe Știință (Science Based Targets Initiatives - SBTs) prin intermediul Grupului Schwarz, Lidl România...
Carrefour continuă programul Punem Pret pe plastic
15 iulie 2021
2 minute
Programul Punem Preț Pe Plastic, lansat în 2019, a crescut în ultimii ani cuprinzând acțiuni concrete: schimbări operaționale prin care...
Sondaj: Trei sferturi dintre consumatori, atenți la acțiunile companiilor
13 iulie 2021
2 minute
Preocuparea pentru mediu, politicile sociale și cele de guvernanță corporativă sunt detaliile care fac diferența în fața consumatorilor,...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Kaufland România primește certificatul de sustenabilitate din partea CHEP
13 iulie 2021
2 minute
Kaufland România primește certificatul de sustenabilitate din partea CHEP, care plasează lanțul de aprovizionare al companiei în topul celor...
Mega Image continuă investițiile în programul „Gusturi românești de la gospodari”
12 iulie 2021
1 minut
„Gusturi românești de la gospodari” este programul Mega Image dezvoltat în parteneriat cu producătorii locali de fructe și legume care...