Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 20

Ordonanța fără plastic: Producătorii vor acoperi costurile pentru gestionarea deșeurilor și pentru campaniile de responsabilizare a consumatorilor
Ordonanța fără plastic: Producătorii vor acoperi costurile pentru gestionarea deșeurilor și pentru campaniile de responsabilizare a consumatorilor
2 septembrie 2021
3 minute
Progresiv
Ordonanța adoptată recent de Guvern prin care se interzice punerea pe piață a unor produse din plastic de unică folosință extinde răspunderea...
Finanțări de 300.000 de euro pentru startup-urile green ce vin cu soluții de eco-inovare
Finanțări de 300.000 de euro pentru startup-urile green ce vin cu soluții de eco-inovare
12 august 2021
3 minute
Andra Imbrea Palade
În contextul în care amprenta de carbon crește de la un an la altul, iar resursele naturale disponibile pentru un an de zile se consumă de două...
Produsele eco atrag tot mai mulți consumatori, însă tinerii rămân sceptici
Produsele eco atrag tot mai mulți consumatori, însă tinerii rămân sceptici
9 august 2021
2 minute
Andra Imbrea Palade
Mai mult de jumătate dintre consumatorii la nivel global au devenit mai interesați de produsele ecologice în timpul pandemiei, iar milenialii sunt...
Veganismul, un stil de viață sănătos, dar costisitor
Veganismul, un stil de viață sănătos, dar costisitor
2 august 2021
3 minute
Simona Popa
Fără carne, proteină vegetală, stil de viață sănătos – pe scurt, așa descriu consumatorii români „veganismul”. Deși acest tip de...
Diminuarea risipei alimentare, o obligație legală care poate aduce și beneficii fiscale
Diminuarea risipei alimentare, o obligație legală care poate aduce și beneficii fiscale
29 iulie 2021
2 minute
Progresiv
Risipa alimentară reprezintă o preocupare din ce în ce mai mare la nivel global, fiind în atenția principalelor organizații mondiale, dar și a...
Lidl lansează produse marcă proprie neutre din punct de vedere climatic
Lidl lansează produse marcă proprie neutre din punct de vedere climatic
26 iulie 2021
2 minute
Simona Popa
Prin aderarea la Obiectivele Bazate pe Știință (Science Based Targets Initiatives - SBTs) prin intermediul Grupului Schwarz, Lidl România...
Carrefour continuă programul Punem Pret pe plastic
Carrefour continuă programul Punem Pret pe plastic
15 iulie 2021
2 minute
Progresiv
Programul Punem Preț Pe Plastic, lansat în 2019, a crescut în ultimii ani cuprinzând acțiuni concrete: schimbări operaționale prin care...
Sondaj: Trei sferturi dintre consumatori, atenți la acțiunile companiilor
Sondaj: Trei sferturi dintre consumatori, atenți la acțiunile companiilor
13 iulie 2021
2 minute
Simona Popa
Preocuparea pentru mediu, politicile sociale și cele de guvernanță corporativă sunt detaliile care fac diferența în fața consumatorilor,...
Kaufland România primește certificatul de sustenabilitate din partea CHEP
Kaufland România primește certificatul de sustenabilitate din partea CHEP
13 iulie 2021
2 minute
Andra Imbrea Palade
Kaufland România primește certificatul de sustenabilitate din partea CHEP, care plasează lanțul de aprovizionare al companiei în topul celor...
Mega Image continuă investițiile în programul „Gusturi românești de la gospodari”
Mega Image continuă investițiile în programul „Gusturi românești de la gospodari”
12 iulie 2021
1 minut
Progresiv
„Gusturi românești de la gospodari” este programul Mega Image dezvoltat în parteneriat cu producătorii locali de fructe și legume care...
1...192021...30