Lidl lansează produse marcă proprie neutre din punct de vedere climatic

Prin aderarea la Obiectivele Bazate pe Știință (Science Based Targets Initiatives - SBTs) prin intermediul Grupului Schwarz, Lidl România adoptă o abordare strategică asupra protejării climei și se angajează să atingă obiective climatice concrete, corecte din punct de vedere științific.

În acest context, pe lângă produsele organice și certificate Fairtrade, produsele ce înlocuiesc carnea și produsele alimentare regionale locale, retailerul extinde sortimentul de produse sustenabile pentru a include produse neutre din punct de vedere climatic. Articolele sub marca proprie Vemondo, Next Level și anumite articole nealimentare, precum cosmeticele Cien Nature sau produsele de curățenie W5 Eco, sunt comercializate deja ca neutre din punct de vedere climatic. Lidl lansează produse marcă proprie neutre din punct de vedere climatic

Mai mult, din 26 iulie, ca parte a unei promoții săptămânale de tip in-and-out, clienții vor putea găsi sub mărcile Vemondo și Cien Nature și mai multe produse neutre climatic în oferta Lidl.

„Lidl România se numără printre companiile care își asumă responsabilitatea pentru o mai bună protejare a climei, implementând o serie de măsuri. De exemplu, fiecare magazin Lidl din țară dispune de sisteme de iluminare cu LED, o tehnologie foarte eficientă din punct de vedere energetic, precum și de sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare”, explică reprezentanții companiei.

În parteneriat cu ClimatePartner, Lidl calculează și compensează în prezent emisiile de gaze cu efect de seră care apar în timpul producției, transportului și eliminării produselor din circuitul comercial. Proiectele de compensare sunt selectate în conformitate cu cerințe exigente. Astfel, Lidl sprijină proiecte certificate de protejare a climei, cu efecte sociale pozitive, cum ar fi investiții în reîmpădurire în Uganda, apa potabilă curată în Eritreea și energie solară în India.

În viitor, compania va examina modul în care emisiile de CO2 pot fi evitate, reduse sau compensate pe lanțul de aprovizionare pe termen lung și, astfel, va oferi treptat și alte produse neutre din punct de vedere climatic. În plus, Lidl lucrează cu parteneri de încredere pentru a stabili standarde înalte pentru produsele marcă proprie neutre din punct de vedere climatic.

Extinderea sortimentului de produse marcă proprie Lidl cu produse neutre din punct de vedere climatic le permite clienților să acționeze în mod sustenabil la cumpărături și să aibă o contribuție activă la protecția climei. Numai produsele precum alimentele vegetariene și vegane, sau produsele reciclabile se califică pentru sortimentul Lidl de produse neutre din punct de vedere climatic. În același timp, pentru a contribui la protejarea climei, clienții pot alege și produse regionale locale, precum cele din gama marcă proprie Cămara Noastră și legumele și fructele de la furnizori din România.


 

Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
În demersul său de a avea cele mai înalte standarde de calitate pe întreg lanțul de aprovizionare, Lidl România face analize pe toate...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Lidl România lucrează cu 458 de furnizori locali pentru întregul sortiment de produse
Lidl România lucrează cu 458 de furnizori locali pentru întregul sortiment de produse
Lidl România a publicat cel de-al șaselea raport de sustenabilitate, aferent perioadei 1 martie 2022 – 28 februarie 2023. Documentul include...
Lidl a crescut numărul furnizorilor și producătorilor români de fructe și legume cu 43%
Lidl a crescut numărul furnizorilor și producătorilor români de fructe și legume cu 43%
Lidl România continuă să susțină economia locală prin creșterea cantității de produse românești la raft. Astfel, volumul de fructe și...