Lidl și WWF lansează un parteneriat strategic la nivel internațional

Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri, împreună cu WWF, una dintre cele mai mari organizații independente pentru conservarea naturii din lume, au anunțat începutul unui parteneriat strategic la nivel internațional pentru o periodă de cinci ani, activ în 31 de țări. Cooperarea pe termen lung cu WWF se va concentra pe activitatea  întregului lanț valoric Lidl, contribuind astfel la abordarea provocărilor ecologice globale ale prezentului, asigurând accesul mai multor oameni la alegeri mai sustenabile și încurajând activitatea economică în armonie cu natura și în limitele planetare. Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania

Parteneriatul reprezintă o nouă cărămidă în consolidarea angajamentului față de sustenabilitate pe care Lidl îl promovează ca parte a strategiei sale internaționale de sustenabilitate. Obiectivul comun al acestui parteneriat este de a le permite clienților să facă alegeri mai sustenabile.

„Fiind unul dintre cei mai mari retaileri alimentari, suntem conștienți de responsabilitatea și de influența noastră. Ne asumăm responsabilitatea de a ne desfășura activitatea în limitele planetare. Pentru noi, Lidl, sustenabilitatea nu este doar o chestiune de atitudine, ci și baza pentru viabilitatea modelului nostru de business pe viitor.Cu sprijinul și expertiza WWF, ne vom duce angajamentul față de sustenabilitate la următorul nivel. Putem depăși provocările globale majore, cum ar fi schimbările climatice și pierderea biodiversității, doar dacă lucrăm împreună. De aceea, ne bazăm pe acest parteneriat puternic pentru a le oferi împreună clienților noștri alegeri mai sustenabile în fiecare zi",a spus Christoph Pohl, Director Achiziții Consiliul de Conducere Lidl Internațional.

„Modul în care consumăm alimente și energie este o cauză majoră a dispariției speciilor și a schimbărilor climatice. Pentru a opri și a inversa cea mai mare criză a umanității, avem nevoie urgent de pași îndrăzneți pentru a ne transforma sistemele alimentare și energetice, iar retailul alimentar are un rol important în acest sens. Fiind cel mai mare retailer alimentar din Europa, Lidl are o pârghie internațională enormă pentru a genera schimbări durabile în industrie. WWF este mândru să însoțească Lidl în această călătorie și să sprijine și să provoace compania", a spus Kirsten Schuijt, Director General WWF International.

Colaborările naționale existente între Lidl și WWF, de exemplu în Elveția, Austria sau România, sunt acum intensificate, iar cooperarea este extinsă la nivel internațional - pentru că angajamentul durabil nu cunoaște frontiere. Lidl și-a propus ca în viitor să faciliteze și mai mult cumpărăturile sustenabile pentru clienții săi din întreaga lume și să colaboreze cu WWF pentru a oferi opțiuni mai durabile, contribuind în mod activ la transformarea sustenabilă.

Parteneriatul cu WWF va sprijini acest obiectiv, axându-se pe următoarele domenii cheie:

Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
În demersul său de a avea cele mai înalte standarde de calitate pe întreg lanțul de aprovizionare, Lidl...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe...
  • Conservarea și promovarea biodiversității
  • Gestionarea responsabilă a resurselor de apă
  • Protejarea mediului prin obiective climatice bazate pe știință
  • Construirea și extinderea de lanțuri de aprovizionare transparente și care nu implică defrișări și conversia terenurilor
  • Aprovizionarea responsabilă cu materii prime critice, precum uleiul de palmier, soia, cacao, ceai, cafea, lemn și produse din hârtie
  • Aprovizionarea responsabilă cu pește și fructe de mare și angajamentul de a proteja zonele de pescuit și stocurile critice de pește
  • Angajamentul față de o alimentație echilibrată și alegeri de consum mai conștiente și mai durabile
  • Reducerea risipei alimentare

Pe lângă angajamentul său de-a lungul propriului lanț valoric, Lidl va sprijini diverse proiecte de conservare ale WWF pentru a contribui la protejarea mediului în regiunile din care se aprovizionează.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări. În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice.

Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România...
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl începe 2024 în forță și deschide un magazin, în Zalău, județul Sălaj. Lidl, liderul pieței de retail...
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un...
Lidl România are un nou Director Național de Achiziții și Marketing
Lidl România are un nou Director Național de Achiziții și Marketing
Georgiana Radu se întoarce în România de la Lidl Germania și va prelua funcția de Director Național de...