Lidl România are un nou Director Național de Achiziții și Marketing

Georgiana Radu se întoarce în România de la Lidl Germania și va prelua funcția de Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România. Totodată, aceasta va face parte din Consiliul de Conducere al companiei. Din această poziție, ea va coordona strategia de achiziții și marketing a produselor din portofoliul Lidl România. Georgiana Radu revine în România după trei ani petrecuți alături de echipa de achiziții și marketing a Lidl Germania. Lidl România are un nou Director Național de Achiziții și Marketing

Cu o experiență în retail de 14 ani, Georgiana Radu a făcut parte din echipa care a pus bazele Lidl pe piața locală, având oportunitatea să se dezvolte și să crească profesional odată cu Lidl în România. Inițial, Georgiana s-a alăturat departamentului de Achiziții Promoții Food, pentru ca apoi să conducă, din poziția de director, departamentele de achiziții a produselor de tip in-and-out (promoții) atât food, cât și nonfood. După șapte ani alături de Lidl România, Georgiana și-a continuat dezvoltarea profesională lateral, de data aceasta coordonând achiziția produselor din sortimentul permanent, poziție din care a contribuit activ la dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii locali și la extinderea sortimentului de produse marcă proprie Lidl.

În urmă cu trei ani, Georgiana Radu s-a alăturat echipei Lidl Germania, unde a avut oportunitatea de a își extinde aria de competență și expertiză nu doar în sfera achizițiilor de marfă, ci și în domeniul marketingului, prin coordonarea strategiilor de loializare a clienților. Din luna septembrie a acestui an, va continua să își consolideze cariera în echipa Lidl România, în poziția de Director Național de Achiziții și Marketing și membru în Consiliul de Conducere al companiei.


Citește și Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate


Funcția va fi preluată de la Daniel Ștefănescu, care, din luna septembrie, își va continua parcursul profesional alături de Lidl România, trecând într-o nouă etapă a carierei, în cadrul Departamentului de Vânzări. Daniel face parte din echipa Lidl de 13 ani, timp în care a contribuit, din poziții strategice, la dezvoltarea continuă a sortimentului de produse marcă proprie. În anul 2017 Daniel și-a continuat la rândul lui dezvoltarea profesională la nivelinternațional, în cadrul echipei de achiziții a grupului, iar în 2019 a revenit în România, pentru a coordona atât departamentele de achiziții, cât și marketing ale companiei, ca membru în Consiliul de Conducere.

„Revenirea Georgianei în echipa Lidl România aduce cu sine o vastă experiență și o perspectivă valoroasă care sunt sigur că vor contribui în mod semnificativ la dezvoltarea noastră continuă”, a declarat Marco Giudici, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Schimbări la conducerea Lidl România. Marco Giudici, promovat la nivel de grup
Schimbări la conducerea Lidl România. Marco Giudici, promovat la nivel de grup
După trei ani petrecuți la conducerea Lidl România, Marco Giudici preia o funcție strategică în echipa...
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România...

„Mă întorc cu mare drag acasă, în Lidl România, la echipa în care am crescut și la a cărei formare și evoluție am contribuit mai bine de 10 ani. Împreună vom continua să construim parteneriate solide cu furnizorii noștri, într-un efort comun de a le oferi clienților produse la cel mai bun raport calitate - preț. Sunt recunoscătoare pentru încrederea acordată odată cu această nouă provocare profesională și sunt, totodată, bucuroasă să mă alătur colegelor și colegilor mei din Consiliul de Conducere Lidl România”, a declarat Georgiana Radu.


Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări. În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice.

Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe...
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România...
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un...
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, entitate care cuprinde Lidl Discount SRL, Lidl Romania SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare...