Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail

Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai sustenabil, scrie esmmagazine.com. Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail

Magazinul online de vinuri al Lidl Spania cuprinde 23 de soiuri de vinuri cu specific local, dar și sortimente premiate la nivel internațional. Prețul mediu al unei sticle de vin este de 2,6 euro. Discounterul comercializează, de asemenea, multipackuri de două, trei, patru sau șase vinuri, cu prețuri pornind de la aproximativ 10 euro. Magazinul vinde și accesorii dedicate industriei vinului.

Pe de altă parte, Lidl intenționează să deschidă în Italia un nou concept de magazin situat în zona sustenabilității. Magazinul va fi situat în partea de nord a țării și urmează să fie inaugurat în vara anului viitor.

Retailerul german utilizează deja materiale reciclate în proporție de 60% pentru produsele din noile magazine. Subsidiara din Italia a Lidl se focusează pe construirea de magazine autonome din punct de vedere energetic.


Citiți și: Marco Giudici, Lidl România: „Prețurile mici nu sunt singurul lucru important pentru clienți în zilele noastre"


Totodată, Lidl Italia va investi 800 de milioane de euro în următorii doi ani în extinderea numărului de magazine și centre de distribuție, cu accent pe zona de sud. Următorul hub este planificat pentru vara anului 2024, în Sardinia. În plus, retailerul va deschide o nouă platformă logistică în Sicilia, ajungând la 13 astfel de facilități.

Discounterul german Lidl are în plan intrarea pe piețele de retail din Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord și Kosovo, după inaugurarea cu succes a primelor magazine din Croația, Slovenia și Serbia. 

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

În România, Lidl deține peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Cu o creștere a businessului de 24%, Lidl România și-a consolidat poziția de lider al pieței de retail pentru al doilea an consecutiv, ajungând la finalul lui 2022 la afaceri de 18,49 miliarde de lei.


 

Lidl va investi 140 mil. euro în cel mai mare hub logistic din Spania
Lidl va investi 140 mil. euro în cel mai mare hub logistic din Spania
Discounterul Lidl a anunțat cea mai mare investiție logistică din Spania – 140 de milioane de euro într-un depozit nou, lângă Barcelona,...
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl începe 2024 în forță și deschide un magazin, în Zalău, județul Sălaj. Lidl, liderul pieței de retail alimentar după cifra de...
Lidl pregătește intrarea pe patru noi piețe din Balcani
Lidl pregătește intrarea pe patru noi piețe din Balcani
Discounterul german Lidl are în plan intrarea pe piețele de retail din Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord și Kosovo, după...
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl a anunțat că are în plan investiții de peste 200 de milioane euro pe piața din Spania. Bugetul vizează atât extinderea rețelei cu 20 de...