Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai sustenabil, scrie esmmagazine.com.
Magazinul online de vinuri al Lidl Spania cuprinde 23 de soiuri de vinuri cu specific local, dar și sortimente premiate la nivel internațional. Prețul mediu al unei sticle de vin este de 2,6 euro. Discounterul comercializează, de asemenea, multipackuri de două, trei, patru sau șase vinuri, cu prețuri pornind de la aproximativ 10 euro. Magazinul vinde și accesorii dedicate industriei vinului.
Pe de altă parte, Lidl intenționează să deschidă în Italia un nou concept de magazin situat în zona sustenabilității. Magazinul va fi situat în partea de nord a țării și urmează să fie inaugurat în vara anului viitor.
Retailerul german utilizează deja materiale reciclate în proporție de 60% pentru produsele din noile magazine. Subsidiara din Italia a Lidl se focusează pe construirea de magazine autonome din punct de vedere energetic.
Totodată, Lidl Italia va investi 800 de milioane de euro în următorii doi ani în extinderea numărului de magazine și centre de distribuție, cu accent pe zona de sud. Următorul hub este planificat pentru vara anului 2024, în Sardinia. În plus, retailerul va deschide o nouă platformă logistică în Sicilia, ajungând la 13 astfel de facilități.
Discounterul german Lidl are în plan intrarea pe piețele de retail din Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord și Kosovo, după inaugurarea cu succes a primelor magazine din Croația, Slovenia și Serbia.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
În România, Lidl deține peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Cu o creștere a businessului de 24%, Lidl România și-a consolidat poziția de lider al pieței de retail pentru al doilea an consecutiv, ajungând la finalul lui 2022 la afaceri de 18,49 miliarde de lei.