Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 17
Studiu: Prețul, cea mai importantă barieră pentru un stil de viață sustenabil
15 septembrie 2022
3 minute
Criza generată de creșterea costului vieții și-a pus amprenta asupra consumatorilor, sustenabilitatea devenind un lux destinat consumatorilor cu...
Bergenbier și Bradul Ovidiu: Cum poate consumul responsabil de bere să ajute la reîmpădurirea României
8 august 2022
2 minute
În contextul actual din categoria de bere, brandurile vizionare continuă să se dezvolte și duc mai departe eforturile de sustenabilitate. Un...
Alimentația sănătoasă pentru români, de la aspirațional la esențial
18 iulie 2022
4 minute
Alimentația sănătoasă nu este o modă trecătoare, ci este considerată o componentă esențială a unui stil de viață sănătos, care e...
O treime dintre români consumă în mod regulat produse pe bază de plante
21 iunie 2022
3 minute
Produsele pe bază de plante sunt o categorie în creștere în rândul preferințelor consumatorilor români, iar motivele pentru care astfel de...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Sustenabilitatea, oportunitatea retailerilor de a transforma sistemul alimentar
6 iunie 2022
4 minute
Companiile din industria alimentară sunt mai mult ca oricând supuse unor presiuni extraordinare pentru a face pași tangibili către...
Sustenabilitatea, un trend care poate fi accelerat prin educare
30 mai 2022
3 minute
Dacă în țările central și nord europene sustenabilitatea, reciclarea, diminuarea poluării sau a resurselor utilizate sunt priorități de top,...
Peste 500 de voluntari s-au alăturat campaniei “O Românie Curată Începe de Acasă”
17 mai 2022
2 minute
Campania “O Românie Curată Începe de Acasă”, inițiată de Procter & Gamble și Act for Tomorrow (AFT), a continuat la nivel național în...
Sprijin pentru Ucraina: cum se implică companiile din retail & FMCG
4 martie 2022
5 minute
Invazia Rusiei în Ucraina nu a rămas fără ecou pe plan local, tot mai multe companii alegând să vină în sprijinul persoanelor care fug din...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Campania ”Împreună pentru un viitor mai bun” oferă dreptul la haine curate pentru 20.000 de copii din România
21 februarie 2022
2 minute
Pentru mulți dintre noi, a avea haine curate este ceva firesc, pentru care nu trebuie să luptăm, să depunem vreun efort extraordinar și în...
Cantina Socială la 1 an: Peste 186.000 de porții de mâncare donate
14 februarie 2022
3 minute
Peste 186.000 de porții de mâncare caldă au fost pregătite la Cantina socială în primul an de activitate. Inițiativa demarată de Kaufland...