Bergenbier și Bradul Ovidiu: Cum poate consumul responsabil de bere să ajute la reîmpădurirea României

În contextul actual din categoria de bere, brandurile vizionare continuă să se dezvolte și duc mai departe eforturile de sustenabilitate. Un asemenea exemplu este Bergenbier, un brand core al companiei Bergenbier S.A, parte din grupul Molson Coors, care continuă eforturile de reîmpădurire a României prin campania „Ziua Bradului Ovidiu”. Bergenbier și Bradul Ovidiu: Cum poate consumul responsabil de bere să ajute la reîmpădurirea României

Compania și-a arătat și în trecut implicarea pentru cauze de responsabilitate corporativă, demarând, în urmă cu cinci ani, campania de plantare „Te răcorești și reîmpădurești”, acesta fiind primul proiect de plantare de brazi din România, din perspectiva unei companii producătoare de bere.

Povestea sustenabilității în industria berii este spusă, de această dată, de Bergenbier, un brand cu tradiție în România, care se implică constant în viața comunităților prin dezvoltarea campaniilor de CSR orientate către mediu și consum responsabil. Comunicarea Bergenbier se axează pe valorile prieteniei, creând în jurul acestora evenimente și experiențe memorabile. Alături de obiectivele pe termen lung ale companiei în ceea ce privește sustenabilitatea, Bergenbier duce mai departe inițiativa plantării puieților de brad prin campania „Ziua Bradului Ovidiu”.

«Ziua Bradului Ovidiu» reprezintă povestea prin care berea Bergenbier își exprimă grija față de mediu, printr-o atitudine prietenoasă față de acesta, ca parte integrantă din obiectivele de business ale companiei. Bradul Ovidiu poate fi povestea noastră a tuturor, însă este mai mult de atât: este un manifest al unui brand cu tradiție din România prin care, alături de consumatori, putem face o faptă bună. Izolat în pădure, singur, el are nevoie ca prietenii lui, ceilalți brazi, să i se alăture la petrecere. Întrucât rădăcinile lor îi împiedică să ajungă la ziua Bradului Ovidiu, Bergenbier cheamă în ajutor toți consumatorii de bere pentru a-i aduce pe prietenii Bradului Ovidiu la ziua sa”, a precizat Elena Ion-Bălescu, Brand Manager Bergenbier.

Astfel, prin simpla achiziție a berii Bergenbier, aceștia se bucură de o bere filtrată și maturată la rece, cu CO2 din fermentație naturală și susțin, deopotrivă, eforturile Bergenbier de a aduce mai mulți puieți de brad în pădure, compania ocupându-se de plantarea efectivă a brazilor. Consumatorii Bergenbier pot ajuta la plantarea unor prieteni noi ai Bradului Ovidiu, în momentul în care achiziționează o bere – parte din vânzările de bere vor fi direcționate pentru plantarea a 15.000 de puieți noi pentru ca Ovidiu să aibă o petrecere alături de prieteni noi.

În plus, în perioada 01.06.2022 – 31.12.2022, consumatorii care se înscriu în concurs au șansa de a fi răsplătiți cu premii ce constau în 3.000 de rucsacuri pentru drumeție și 3.000.000 de beri sub capac sau cheiță, cinste de la Bradul Ovidiu.

Suprafața pădurilor din România a scăzut considerabil în ultimii zeci de ani, iar campania Bradul Ovidiu aduce consumatorul de bere Bergenbier nu doar mai aproape de prieteni, dar și mai aproape de mediul natural românesc, prin implicarea acestuia în eforturile de sustenabilitate și de consum responsabil ale companiei.

Compania Bergenbier S.A este cunoscută în România prin brandurile din zona core, precum Bergenbier, dar și prin brandurile premium, cum sunt Staropramen sau Praha, sau brandurile super-premium precum Stella Artois, precum și alte categorii de bere fără alcool, băutura Fresh 0.0 sau categoria beyond beer, compania urmând, ca strategie de dezvoltare, premiumizarea produselor din portofoliu.

*Articol susținut de Bergenbier S.A 

Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs...
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră...
Bergenbier: Vom continua pe acest drum al sustenabilității și eficientizării resurselor
Bergenbier: Vom continua pe acest drum al sustenabilității și eficientizării resurselor
Bergenbier se implică activ în scrierea poveștii sustenabilității în industria berii prin măsuri vizibile la raft. Concret, producătorul de...
Creștere de 10% pentru Bergenbier în 2021
Creștere de 10% pentru Bergenbier în 2021
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre principalii jucători de pe piața berii din România, a încheiat anul...