Mandatul lui Alexandre Bompard, extins până în 2026

Gigantul francez Carrefour a extins contractul CEO-ului Alexandre Bompard cu încă trei ani, până în 2026, mandatul său urmând să se deruleze pentru un total de nouă ani, scrie Retaildetail.eu. Mandatul lui Alexandre Bompard, extins până în 2026

Alexandre Bompard s-a alăturat Carrefour în 2017, înlocuindu-l pe George Plassat în funcția de CEO. Bompard a venit de la Fnac Darty pentru a revitaliza businessul Carrefour, cu focus pe ecommerce.

Sub conducerea sa, Carrefour se va confrunta în continuare cu provocări în Belgia, unde zeci de magazine au fost transformate în Intermarché.

Mandatul lui Bompard a fost extins pentru a finaliza planul strategic al Carrefour 2026. CEO-ul a precizat că intenționează să atingă, printre altele, rulaje de peste 1,7 miliarde de euro în următorii trei ani.

Citiți și: Direcțiile strategice spre care accelerează Carrefour România

Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61 de miliarde de euro, marcând o creștere de 11,3% față de 2021. În termeni organici (excluzând deschiderile noi din ultimele 12 luni), retailerul a înregistrat un avans de 9%.

Rezultatul poziționează România în topul celor mai performante țări, atât din perspectiva regională, cât și globală. Astfel, la nivel european România ocupă în continuare poziția a doua după Polonia, care a bifat un plus de 12% la nivel like for like, până la pragul de 2,29 miliarde de euro. La nivel de grup, cea mai bună performanță a fost raportată în Argentina, care a înregistrat un avans de 84,3%, urmată de Brazilia, cu un plus de 12,4% din perspectivă like-for-like.

În Franța, cea mai importantă piață pentru Carrefour, retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 42 de miliarde de euro, în creștere cu 3,4%. Cele mai bune rezultate au fost raportate pe segmentul de convenience, care a înregistrat anul trecut o creștere de peste 10%.


 

Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour a inaugurat în Franța un nou concept de magazin, sub brandul Potager City, care va oferi o selecție de fructe și legume ”de...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
Carrefour vrea să se extindă în Belgia prin franciză
Carrefour vrea să se extindă în Belgia prin franciză
Retailerul francez Carrefour a cedat recent 86 de supermarketuri către Intermarché, însă își propune să revitalizeze ritmul expansiunii prin...
Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani
Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani
Retailerul francez Carrefour a anunțat planul strategic pentru a-și accelera transformarea și creșterea într-un context macroeconomic și...