România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour

Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61 de miliarde de euro, marcând o creștere de 11,3% față de 2021. În termeni organici (excluzând deschiderile noi din ultimele 12 luni), retailerul a înregistrat un avans de 9%. România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour

Rezultatul poziționează România în topul celor mai performante țări, atât din perspectiva regională, cât și globală. Astfel, la nivel european România ocupă în continuare poziția a doua după Polonia, care a bifat un plus de 12% la nivel like for like, până la pragul de 2,29 miliarde de euro. La nivel de grup, cea mai bună performanță a fost raportată în Argentina, care a înregistrat un avans de 84,3%, urmată de Brazilia, cu un plus de 12,4% din perspectivă like-for-like.

În Franța, cea mai importantă piață pentru Carrefour, retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 42 de miliarde de euro, în creștere cu 3,4%. Cele mai bune rezultate au fost raportate pe segmentul de convenience, care a înregistrat anul trecut o creștere de peste 10%.

Performanță susținută de rezultatele din T4

Un rol important în ecuația de creștere l-a avut și performanța raportată de retailer în trimestrul al patrulea al anului trecut, când rata de creștere a depășit avansul raportat în trimestrul al treilea, dar și cel semestrial. Concret, Carrefour a înregistrat pe piața locală în trimestrul patru al anului trecut o cifră de afaceri de 758 de milioane de euro, marcând o creștere de 17,8% față de aceeași perioadă a anului 2021.

”În ultimul trimestru al anului 2022, în România rata de creștere a fost pe un trend puternic ascendent (+17,8% față de T4 2021) în principal datorită rezultatelor bune înregistrate pe canalul de hypermarket într-un context normal pentru acele locații care operează în centrele comerciale în care anul trecut aceesul a fost limitat”, este precizat în raportul financiar.

Prin comparație, în trimestrul al treilea, Carrefour raportase un avans de 8,3% față de aceeași perioadă a anului precedent, iar în primul semestru al anului trecut creșterea a fost de 6,7%.

Te-ar putea interesa și: 2022, anul „remodelării” comerțului modern

România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour a inaugurat în Franța un nou concept de magazin, sub brandul Potager City, care va oferi o selecție de fructe și legume ”de...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...
România, printre țările fruntașe la capitolul creștere pentru Carrefour în 2021
România, printre țările fruntașe la capitolul creștere pentru Carrefour în 2021
Carrefour România a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,35 miliarde de euro, marcând un plus al vânzărilor de 3,2% prin comparație...